Torgeir Hystad

HOVSVEIEN 4 2750 Gran
Torgeir Hystad er en av 12 fastleger i Gran

Siste vurderinger av Torgeir Hystad

Bryr seg ikke

Han har nesten aldri vært til stede.
Brukte ikke maske.
Har vært overlegen, uhøflig og lite interessert i å hjelpe meg som pasient.
Hadde jeg kunnet gitt minus-stjerner, eller ingen stjerner, hadde jeg gitt det.

Ellers er det lite service-vennlighet ved klinikken.

Jeg har bl.a. ikke fått kommet til vikar/annen lege, selv når han var i karantene eller ikke tilstede av andre årsaker .

Svært u interessert lege

Brydde seg ikke om mine problemer og tok ikke graviditeten min på alvor. Fikk nesten ikke lov å spørre om spørsmål siden jeg ble dyttet litt ut av lokalet for å få inn nye pasienter. Hørte ikke hva jeg sa og skrev feil informasjon om meg til sykehuset som min nestefastlege måtte fikse. Umulig å få legetime. Tok meg 1 mnd å få legetime. Var også umulig å få kontakt i legekontoret. Flaks jeg fikk legetime. byttet fastlege etter 1 time.

Kunnskapsrik og trygg

Torgeir er interessert og løsningsorientert. Han strekker seg alltid litt ekstra for å komme til bunns i ubesvarte spørsmål. Jeg opplever han som trygg og nøye i sitt fag. Veldig heldig som fikk han som fastlege!

Dyktig lege

Han er kunnskapsrik. Setter seg inn situasjonen.Henviser videre til nødvendige undersøkelser. Han hyggelig og humoristisk. Føler meg godt ivaretatt og har stor tillit til han.

Overlegent bra lege!

Du får ikke bedre lege på Hadeland! God lytter, høy kompetanse, god evne til å sette seg inn i situasjonen