Allmennlegeklinikken

Albums gate 9 3016 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Allmennlegeklinikken

Lempfeldig

Lege: Valborg Hoen-Lund Skrevet

Etter to besøk hos denne legen fikk jeg nok. Jeg er vanligvis sjelden hos lege og forventer derfor å føle at jeg blir hørt. Jeg opplever at hun er stresset, er langt over tidsskjema, går ut og inn under min konsultasjon, og har en lettvin og avvisende kommentar til det jeg ønsker å ta opp. I tillegg tok hun noen prøver som viste seg å være fordårlig utført, slik at jeg må tilbake for å få tatt denne på nytt. Også restriktiv medhenvisning da jeg ga uttrykk for reell bekymring for en arvelig krefttype som min mor har vært rammet av.Da prøvesvarene viste celleforandringer fikk imidlertid pipa en annen lyd. Nei, sånne legerkan man ikke ha.

Denna kliniken ær næstan omøjlig att få tag på

Lege: Valborg Hoen-Lund Skrevet

Har førsøkt i lång tid att komma i kontakt med min fastlege och nær kliniken inte ens klarar att ta tlf så ger jag upp. Vill helst aldrig se denna platsen igen

Studentenes favoritt!!

Lege: Valborg Hoen-Lund Skrevet

Valborg har vært min fastlege i et par måneder nå, og jeg er veldig fornøyd. Alltid blid og hyggelig og interessert i å hjelpe og lytter bra.
Hun er flink og seriøs og empatisk. En lege som kan anbefales på det sterkeste. I jentejengen på lærerutdanningen i Drammen har hun blitt vår store favoritt!!

Medmenneske, støttespiller og samtalepartner

Lege: Valborg Hoen-Lund Skrevet

Hoen-Lund har vært min fastlege i 2 mnd nå. Det var helt tilfeldig. Jeg trengte en fastlege midt i byen og fant henne rett ved jobben. Så glad jeg er for det nå. Da jeg ble dårlig,var hun tilstede med råd og støtte og hva jeg ellers måtte trenge. Hun tar seg alltid tid, jeg får alltid sagt det jeg trenger å si, selv om hun er en travel og populær lege. Om alle i helse-Norge kunne vært like medmenneskelige som Valborg, tror jeg NAV hadde hatt mye mindre å gjøre.

Nøysom og interessert lege

Lege: Valborg Hoen-Lund Skrevet

Valgte å bytte fastlege,til Hoen-Lund og jeg er så fornøyd!! Fikk umiddelbart time,akutt og ble tatt veldig godt vare på. Tok seg god tid og henviste meg videre. Hadde en veldig vanskelig og tung dag,men hun roet meg ned og viste omsorg.