Allmennlegeklinikken

Albums gate 9 3016 Drammen

Siste vurderinger av Allmennlegeklinikken

Dyktig lege

Lege: Søren Bonnichsen Skrevet

Etter å ha stått på venteliste i 8 måneder så fikk jeg endelig denne superdyktige legen igjen. Det eneste som er bakdel er at jeg må reise et godt stykke for å komme til legen (etter at han byttet arbeidsplass), men det er verdt det for han både ser og hører meg som pasient og i tillegg er han en veldig dyktig lege. Han tar seg tid til å høre på meg og sender meg videre dersom det trengs, superfornøyd for at jeg endelig kom inn her selv om det ble lenger reisevei.

Dyktig og trygg lege!

Lege: Valborg Hoen-Lund Skrevet

Jeg har vært svært fornøyd med Valborg, er trist at jeg må bytte fastlege pga. flytting da jeg helst skulle hatt henne som fastlege i mange år til.
Følte meg alltid trygg der, hun er seriøs og tar pasientene sine på alvor, svært god til å lytte. Anbefales på det varmeste!

Usympatisk

Lege: Søren Bonnichsen Skrevet

Var spent på "tvunget" bytte av fastlege og ble svært skuffet.

Bonnichsen var svært usympatisk, arrogant og lite imøtekommende. Jeg går svært sjelden til lege, men denne mannen får aldri besøk av meg igjen.

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Jeg har et veldig godt inntrykk av Tuva. Hun er blid og imøtekommende. Hun lytter og tar seg tid til deg som pasient. Hun virker å ha god kontroll på det hun driver med og holder seg faglig oppdatert.

HYGGELIG og dyktig lege

Lege: Søren Bonnichsen Skrevet

Jeg har vært hos doktor Bonnichsen to ganger siden han overtok praksisen til min forrige fastlege. Han tok seg god tid, lyttet og støttet meg i min valg. Jeg kommer til å fortsette hos ham.