Allmennlegeklinikken

Albums gate 9 3016 Drammen

Siste vurderinger av Allmennlegeklinikken

Kommunikasjonsutfordringer

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Fikk tildelt henne da tidligere dyktig fastlege gikk av med pensjon. Jeg har en tilstand som skal følges opp jevnlig, diagnose fra spesialist. Opplevde at hun ikke tok dette på alvor/ikke hadde tilstrekkelig kunnskap, og at det var vanskelig å ha en dialog om det og å få tatt de relevante prøvene. Virket uforberedt. For så vidt hyggelig i kontakten, men opplevde at hun ønsket å vinkle symptomer inn på mental helse og således finne andre forklaringer på min tilstand enn det som faktisk er tilfelle. Lite lydhør når jeg gav uttrykk for at hun var på feil spor. Har nå byttet til en effektiv og kunnskapsrik lege:-)

Misfornøyd

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Føler meg lite ivaretatt og opplever at hun ikke tror på det jeg sier. Ønsker ikke undersøke ting videre, videresender ikke til spesialist, virker usikker på mange ting samtidig som hun gir uttrykk for at hun vet best. Anbefaler ikke denne legen!

Dyktig og medmenneskelig

Lege: Valborg Hoen-Lund Skrevet

En veldig flink og oppmerksom lege, som til tross for en travel hverdag klarer å følge deg opp. Hun lytter og man føler seg sett. Det hun ikke kan, sjekker hun raskt opp.
Er utrolig glad for å ha henne som fastlege.
Litt lang telefontid og noe lang ventetid for å få time.
Veldig hyggelige damer som jobber der i tillegg til legene.

Dyktig lege

Lege: Søren Bonnichsen Skrevet

Etter å ha stått på venteliste i 8 måneder så fikk jeg endelig denne superdyktige legen igjen. Det eneste som er bakdel er at jeg må reise et godt stykke for å komme til legen (etter at han byttet arbeidsplass), men det er verdt det for han både ser og hører meg som pasient og i tillegg er han en veldig dyktig lege. Han tar seg tid til å høre på meg og sender meg videre dersom det trengs, superfornøyd for at jeg endelig kom inn her selv om det ble lenger reisevei.

Dyktig og trygg lege!

Lege: Valborg Hoen-Lund Skrevet

Jeg har vært svært fornøyd med Valborg, er trist at jeg må bytte fastlege pga. flytting da jeg helst skulle hatt henne som fastlege i mange år til.
Følte meg alltid trygg der, hun er seriøs og tar pasientene sine på alvor, svært god til å lytte. Anbefales på det varmeste!