Moan Legesenter

Moafjæra 8C 7606 Levanger

Siste vurderinger av behandlere ved Moan Legesenter

Tydelig og omsorgsfull

Lege: Andrea Lange Getz Skrevet

Svært fornøyd med Andrea som fastlege. Hun tar seg god tid når jeg er innom, og jeg opplever at hun tar meg på alvor. Hun er effektiv, men tar seg samtidig tid til å vise den omsorg som trengs i møte mellom lege og pasient. Jeg opplever Andrea som en opplyst og svært kompetent lege. Hun har godt lag med barn.

Profesjonell, direkte og ærlig

Lege: Tore Eggen Skrevet

Har hatt Tore som fastlege hele mitt liv og har sterk tillit til ham. Han kjenner til all min sykdomshistorikk og vet derfor som regel hva som funker for meg. Føler meg alltid godt tatt imot når jeg kommer inn til han. Dersom jeg ringer får jeg ofte en drop inn time i nærmeste framtid.

Trygg, varm og kunnskapsrik

Lege: Andrea Lange Getz Skrevet

Har vært hos henne to ganger, og har blitt tatt på alvor begge gangene. Hun sjekker opp alt jeg nevner eller er usikker på, og etter bare det første besøket fikk hun stor tillit og respekt fra meg. Kommer ikke til å bytte så lenge hun er nære nok der jeg bor!

Trivelig lege

Lege: Hermann Leithe Skrevet

Jeg måtte skifte fastlege mot min vilje, da min gamle fastlege hadde for mange pasienter. Jeg var spent på hvordan min nye fastlege vil være i forhold til min gamle, som jeg likte meget godt. Jeg har hatt han som min fastlege siden han begynte som fastlege i Levanger. Jeg har fått et godt forhold til han. Han har tid til å lytte og en blir tatt på alvor. Han er faglig godt oppdatert. Jeg kan anbefale han som fastlege.

Nedlatenhet

Lege: Tore Eggen Skrevet

Vil si meg helt enig i i vurdering der det står: nedlatende! Jeg prøvde jo denne legen for jeg trodde og håpet på mer effektivitet og bli tatt mer alvorlig enn den forrige lege jeg hadde. Men her var det ingen forståelse og hjelp med tanke på min sykdom, ei sprøyte ble satt,og det var det...
Så det ble legebytte igjen ja...