Legegruppen Kongsberg AS

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Kongsberg AS

Meget fornøyd

Lege: Alla Dahl Skrevet

Fastlegen min Alla Dahl har alltid vist en meget profesjonell tilnærming ift. helseplagene mine og jeg har alltid hatt en følelse av trygghet så lenge jeg har hatt henne som legen min. Hun er alltid hyggelig, imøtekommende og løsningsorientert. Skulle ønske at det var flere leger som Alla Dahl.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Alla Dahl Skrevet

Alla Dahl er kunnskapsrik, støttende, oppmuntrende, serviceminded og lett å snakke med. En lege man kan stole på

Dårlig lege!

Lege: Alla Dahl Skrevet

En av de værste legene og legekontoret jeg har vært borti.
Spør om henvisning til MR av ørene og hodet. Nei, da må jeg komme til en undersøkelse først. Noe jeg allerede har vært. Da jeg skriver dette tilbake, blokkerer legesenteret meg for å skrive til de. Merkelig oppførsel.

Empatisk og dyktig lege som bryr seg.

Lege: Alla Dahl Skrevet

Opplever å bli tatt på alvor og hun følger opp sånn at man føler seg godt ivaretatt. Hun ringer alltid raskt tilbake når man legger igjen beskjed. Har hun ikke ledige timer så tar hun seg uansett tid til en tlf. For meg er hun en flink og trygg lege. Litt språkproblemer iblant, men det er mindre viktig når alt fungerer som det skal. Hun er en streng lege når det gjelder sterke preparater og det syns jeg er veldig positivt. Avhengighetspreparater bør kun skrives ut i prekære situasjoner, helst bare som en kortidsbehandling, der er som sagt Alla veldig streng. Hun er som du behandler henne imot deg, er du kranglete så blir hun vanskelig tilbake, er du hyggelig så er hun hyggelig tilbake. Vis respekt så blir du behandlet på samme måte. Sånn skal det óg være etter min mening.

Ikke bra!

Lege: Muhammad Bashir Skrevet

Når Bashir får besøk av en ung kreftoperert pasient (hjernesvulst) så må man forvente at både pasient og pårørende blir hørt. Til tross for flere innvendinger fra pårørende så fortsetter Bashir å lese opp kreftdiagnosen han har mottatt som pasientens fastlege. Dette til tross for at han flere ganger får beskjed om at kreftlegen hadde sagt at diagnosen skulle formidles i trygge omgivelser på Radiumhospitalet sammen med fagfolk og støtteapparat. Årsaken til besøket var ikke diagnosen, men sårbehandling. Den var såpass lite tilfredsstillende at Nevrologisk på sykehuset i Drammen var svært lite "imponert". Hygiene tiltakene var påfallende dårlig. Hansker ble ikke byttet etter at blant annet dørhåndtak var berørt. Dette ble også påpekt uten at det gjorde noen forskjell.