3 leger

St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved 3 leger

Dine meninger betyr ikke noe.

Lege: Odd Eilerås Skrevet

Han er en god lege for de som ikke har noen som helst kunnskap om helse og sykdommer, og som ønsker å bli fortalt hva som er problemet-altså uten selv å komme med innspill eller invendinger. Han vet "best", selv om du som er syk og har symptomene mener noe annet. Prøver du å forklare ham det, "vifter" han det bare bort, eller virke til ikke å "høre etter hva du sier". I tillegg skriver han mye på pc mens du er der, og ventekøen på venteværelse kan bli veldig lang. Har ventet i 1.5 time engang! Men dette kommer av at han faktisk tar seg VELDIG god tid med deg når du er inne hos ham. Dette er for såvidt positivt. Hadde han bare lyttet mer til deg som pasient i tillegg, hadde det vært bra!

Dårlig

Lege: Odd Sture Skrevet

Føler ikke at han tok meg seriøst. Ville ha meg fort ut av kontoret. Han virket rett og slett fjern. Resepsjonen prøver å ta dobbelt betaling ved å sende ut faktura. Useriøst!

Flink lege når du er frisk.

Lege: Odd Sture Skrevet

Den dagen det skjer noe litt spesielt/potensielt farlig med deg så er ikke Sture legen å ha etter min erfaring.

Litt for avventende når han er usikker eller diagnoser er utenfor "boka", burde vært flinkere til å henvise til spesialist.

Humøret hans er svingende, kan ha veldig gode dager og veldig dårlige dager som folk flest. Har sett folk i butikk som er flinkere til å skjule at man har en dårlig dag en han her. Dette oppleves ikke bra for pasienten.

Et bra menneske

Lege: Ragnar Groenhof Skrevet

Har hatt han som lege i ca 4 år. Byttet tilfeldig til han fordi jeg ikke ble tatt på alvor hos en annen lege. Jeg ble sendt rett på sykehuset av Groenhof og de sa jeg kom i siste liten på SIV! Vært svært fornøyd hele veien. Han bryr seg om deg som person og hvordan du har det.

Skal ikke bytte:)

Både óg

Lege: Odd Sture Skrevet

Har hatt litt forskjellig opplevelser med denne legen. Han er imøtekommende og vennlig, men noen ganger er han avfeiende og kan virke litt stressa på å få meg avgårde. Hvis det er tydelige sykdomsplager det er snakk om er han omstendelig og forståelsesfull. Er det noe litt mer utydelig så virker han ikke like ivrig. På en annen side virker det som han er forsiktig med å stemple deg som syk for fort, noe som faktisk kan være bra. Kvinnene i resepsjonen (de som tar i mot betaling, tar prøver osv.) kunne vært noe vennligere. Har også fått regning på ting som for lengst er betalt flere ganger.