Odd Sture

St Olavs gate 28 3112 Tønsberg
Odd Sture er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Odd Sture

Trygg, tillitsvekkende og kunnskapsrik

Odd Sture er en sjelden lege. Han unngår ikke konfrontasjoner og ubehagelige spørsmål, men er samtidig støttende og høflig. En god lege som følger opp pasientene sine i ulike livsfaser.

Dyktig lege

Utrolig flink lege , holder tiden og sender deg videre om det trengs. Virker som om han har lest journalen min før jeg kommer inn og det er bra .

En flott lege og et godt medmenneske

Dr. Sture har vært min fastlege de siste år, god oppfølging. Profesjonell, samtidig et menneske som virker å ha kontakt med følelsene sine. Det gjør at han til tider nok kan oppleves som fjern/ikke helt tilstede i samtalen, men slik jeg kjenner ham er han allikevel den som har evne til å følge opp over tid og evner bære et engasjement som kan være livsviktig, har man som pasient selv problemer med å holde motet oppe.

At han har en viss kontakt med magen og ikke bare hodet, gir nok denne sjansen for å møte på en tilsynelatende uinteressert lege en stresset dag, men det gjør også at han evner møte andres smerte, frustrasjon og redsel med forståelse og respekt. Han har en evne til å tenke nytt og annerledes, til å se igjen; og han låser seg ikke fast i sine egne forestillinger om man evner legge fram for ham alternative måter å se ting på og alternative veier til et best mulig liv. Slik sett har jeg opplevd vi har klart å få til et godt samarbeid, skjønt han også er nødt til å ta en viss styring og beslutninger i kraft av den kunnskap han innehar. Evne til å lytte og ydmykhet er svært essensielt, og gjør at han klarer være et godt medmenneske. Det er ikke uten grunn at listene hans er så og si helt fulle. Definitivt en fastlege å anbefale, har man problemer av psykososial/psykosomatisk karakter. Jeg kan i alle fall takke ham for å ha kommet så langt som jeg har.

Anbefales

Jeg opplever å være i svært gode hender i dette legekontoret. Sture følger opp på en god måte, er hyggelig og grundig. Henviser videre om nødvendig og dobbelsjekker med andre instanser ved behov. Han har mye kunnskap og erfaring og gjør at jeg føler meg trygg. Han har tatt seg tid dersom jeg har trengt en time akutt. Likevel er det lite ventetid. Sekretæren i luka kunne imidlertid kostet på seg et ekstra smil...

Anbefales!

Hadde Odd Sture da jeg bodde i Tønsberg. Han er en veldig imøtekommende og hyggelig lege. Er flink til å lytte, henviser kjapt videre om det er behov for det. En lege man føler seg trygg på.