Odd Sture

3 leger

1993

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

3 leger
St Olavs gate 28 3112 Tønsberg
Odd Sture er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Odd Sture

Trygg, tillitsvekkende og kunnskapsrik

Odd Sture er en sjelden lege. Han unngår ikke konfrontasjoner og ubehagelige spørsmål, men er samtidig støttende og høflig. En god lege som følger opp pasientene sine i ulike livsfaser.

Dyktig lege

Utrolig flink lege , holder tiden og sender deg videre om det trengs. Virker som om han har lest journalen min før jeg kommer inn og det er bra .

En flott lege og et godt medmenneske

Dr. Sture har vært min fastlege de siste år, god oppfølging. Profesjonell, samtidig et menneske som virker å ha kontakt med følelsene sine. Det gjør at han til tider nok kan oppleves som fjern/ikke helt tilstede i samtalen, men slik jeg kjenner ham er han allikevel den som har evne til å følge opp over tid og evner bære et engasjement som kan være livsviktig, har man som pasient selv problemer med å holde motet oppe.

At han har en viss kontakt med magen og ikke bare hodet, gir nok denne sjansen for å møte på en tilsynelatende uinteressert lege en stresset dag, men det gjør også at han evner møte andres smerte, frustrasjon og redsel med forståelse og respekt. Han har en evne til å tenke nytt og annerledes, til å se igjen; og han låser seg ikke fast i sine egne forestillinger om man evner legge fram for ham alternative måter å se ting på og alternative veier til et best mulig liv. Slik sett har jeg opplevd vi har klart å få til et godt samarbeid, skjønt han også er nødt til å ta en viss styring og beslutninger i kraft av den kunnskap han innehar. Evne til å lytte og ydmykhet er svært essensielt, og gjør at han klarer være et godt medmenneske. Det er ikke uten grunn at listene hans er så og si helt fulle. Definitivt en fastlege å anbefale, har man problemer av psykososial/psykosomatisk karakter. Jeg kan i alle fall takke ham for å ha kommet så langt som jeg har.

Anbefales

Jeg opplever å være i svært gode hender i dette legekontoret. Sture følger opp på en god måte, er hyggelig og grundig. Henviser videre om nødvendig og dobbelsjekker med andre instanser ved behov. Han har mye kunnskap og erfaring og gjør at jeg føler meg trygg. Han har tatt seg tid dersom jeg har trengt en time akutt. Likevel er det lite ventetid. Sekretæren i luka kunne imidlertid kostet på seg et ekstra smil...

Anbefales!

Hadde Odd Sture da jeg bodde i Tønsberg. Han er en veldig imøtekommende og hyggelig lege. Er flink til å lytte, henviser kjapt videre om det er behov for det. En lege man føler seg trygg på.

real og effektiv

Må flytte fra Tønsberg pga.jobb, men skulle gjerne tatt med meg dette legekontoret. De flotte damene tar vennlig imot, og er raske og dyktige ved prøvetaking o.l.
Sture viser respekt for pasienten, lytter og iverksetter tiltak uten masse om og men.
Har fått umiddelbar hjelp med saker tidligere leger ikke har fulgt opp.
Hvis du ikke MÅ bli dullet en masse med, anbefaler jeg dr.Sture på det varmeste. Husk at disse legene har mange som trenger hjelp og oppmerksomhet,

Tillitsvekkende og dyktig

Gir seg tid og hører på det som blir sagt. Virker profesjonell og er god til å forklare. Er ikke redd for å ta opp spørsmål som kan være vanskelig å snakke om.

Imøtekommende og sympatisk

Familien har hatt Odd som fastlege i relativt kort tid, men så langt er opplevelsene med han kun vært positive.

Han er effektiv, men greier å være "menneskelig" likevel.

Har ikke noe problem å anbefale Odd utfra mine opplevelser med han.

Bryr seg om pasientene sine.

Ved nye besøk husket han hva jeg hadde vært plaget med tidligere, og tok seg alltid tid til å spørre om det hadde bedret seg. Jeg har aldri hatt en lege som har viet såpass mye tid til pasientene sine. Konsekvensen av dette er at det ofte er litt ventetid, men jeg venter heller litt ekstra på en så god lege, enn å ha en dårligere én.

Varierende

Egentlig har jeg veldig sansen for denne legen, og har vært min fastlege siden 2005. Men dessverre så føler jeg at legens evne til å lytte og ikke avbryte meg når jeg prater ikke er tilstedeværende.

Heller kanskje ikke fullt så empatisk.

Generelt en god lege som er dyktig men lite interessert i hva jeg som pasient prøver å formidle.
Så jeg valgte å bytte fastlege.

Litt arrogant

Dårlig oppfølging
Pasienten føler seg som hår i suppa
Gamle mennesker ikke noe verdt

Hyggelig lege

Alltid hyggelig og imøtekommende, han har alltid god tid og tar selv opp temaer selv om det gjelder en rutineundersøkelse. Men han kunne gjerne vært mer pågående når det er noe i veien. Jeg opplever ham som faglig sterk, og han henviser videre til spesialist om han mener at det er nødvendig. Men et par ganger til dårlige private istedet for til de gode offentlige jeg måtte bruke etterpå. Kontoret er effektivt. De hadde problemer nylig med eksternt regnskapsfirma som sendte ut svært mange feil fakturaer også til meg, det er nå i orden og Sture ordnet opp.

Dårlig

Føler ikke at han tok meg seriøst. Ville ha meg fort ut av kontoret. Han virket rett og slett fjern. Resepsjonen prøver å ta dobbelt betaling ved å sende ut faktura. Useriøst!

Flink lege når du er frisk.

Den dagen det skjer noe litt spesielt/potensielt farlig med deg så er ikke Sture legen å ha etter min erfaring.

Litt for avventende når han er usikker eller diagnoser er utenfor "boka", burde vært flinkere til å henvise til spesialist.

Humøret hans er svingende, kan ha veldig gode dager og veldig dårlige dager som folk flest. Har sett folk i butikk som er flinkere til å skjule at man har en dårlig dag en han her. Dette oppleves ikke bra for pasienten.

Både óg

Har hatt litt forskjellig opplevelser med denne legen. Han er imøtekommende og vennlig, men noen ganger er han avfeiende og kan virke litt stressa på å få meg avgårde. Hvis det er tydelige sykdomsplager det er snakk om er han omstendelig og forståelsesfull. Er det noe litt mer utydelig så virker han ikke like ivrig. På en annen side virker det som han er forsiktig med å stemple deg som syk for fort, noe som faktisk kan være bra. Kvinnene i resepsjonen (de som tar i mot betaling, tar prøver osv.) kunne vært noe vennligere. Har også fått regning på ting som for lengst er betalt flere ganger.

sånn ca

Sture er en hyggelig person og har alltid tid, men føler han gjør for lite for meg og mine barn som lege. Noe useriøs og tar litt for lett på enkelte ting en selv skulle ønske en fikk en utredning på

Det er trygt og godt å ha dr. Sture som fastlege.

Er veldig fornøyd med fastlegen min. Er selv helsepersonell og stiller nok høye krav til legen. Han er alltid lydhør og det er enkelt å ta opp ulike problemer.Føler meg godt ivaretatt. Faglig holder han høyt nivå.
Skulle jeg ønske noe annderledes, måtte det være at han var tilgjengelig på telefon.
Men da hadde det jo vært vanskeligere å få time.......

Min gode fastlege i mange år

Jeg er veldig fornøyd med Odd Sture som min gode fastlege.
Han er erfaren og forsåelsesfull.
Gjennom mange år har jeg og barna alltid blitt godt tatt imot.
Jeg har gjennomgått mange komplikasjoner med min helse de siste årene, og Odd Sture har vært en trygg og stabil lege som har hjulpet meg mye.Både med sin erfaring men også hentet inn eksperthjelp utenifra.
Kan med stor trygghet anbefale Odd Sture som en Fastlege til hele familien

-Den beste fastlegen jeg har hatt!

Jeg føler meg privilegert og takknemlig av å ha hatt Dr.Odd Sture som fastlege. Han har alltid hatt tid og gitt meg en total og gjennomført helhetlig vurdering av mine behov og vansker. Dr. Sture oppleves som svært profesjonell, analytisk og kunnskapsrik innen sitt fag, han er empatisk, men også direkte, noe jeg opplever som en stor kvalitet hos en fastlege.

Bunnsolid

Odd Sture har lang erfaring og bred kompetanse, og er det en lege jeg stoler fullt og fast på er det ham.
Jeg kjenner godt til helsevesenet og der finner du leger av ymse karakter som man finner i alle profesjoner.
Hele min familie og bekjente er hans fastlege.
De gangene vi har benyttet hans tjenester har vi vært strålende fornøyd og vi føler oss meget godt og riktig ivaretatt.
Odd har jeg fått tak i selv på ferie i utlandet, til og med når han selv har vært på ferie.