Odd Eilerås

3 leger

1994

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

3 leger
St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg
Odd Eilerås er en av 35 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Odd Eilerås

Styr unna

En lege som er lege for økonomien sin skyld, evig mas om penger.
Etter flere år på samme medisin så klarte odd eilerås og sende brev om at han hadde sendt inn en resept. Riktig resept men feil medisin i brevet..

Bryr seg ikke om sine pasienter

Lite imøtekommende

Bruker tid på / skrive om noe jeg ikke kom for.
Hadde ikke tid nok til mine helsespørsmål.
Skyller på og akker seg om systemet.
Må tilbake igjenn for å få en rekvisisjon til videre undersøkelser, da tiden ikke strak ??!!!
Legebesøket var en liten hyggelig opplevelse.

Fantastisk oppfølgning!

Helt klart den beste fastlegen jeg har hatt! Har tatt seg tid til å se igjennom journal før man kommer,lytter og føler han ser helheten i meg som person og min familie. Eksempel: var der med barn med typisk luftveisinfeksjon. Tok seg god tid! Noen dager etter fikk jeg brev der han etter og også ha sett min journal igjennom råder meg å ta en vaksine jeg manglet. Har også fått brev fra han med svar på prøver fra sykehuset raskere enn behandlende lege har klart. Har aldri opplevd en fastlege som følger så godt med selv om jeg heldigvis ikke har hatt behov for å besøke han mer enn 3-4 ganger i året med «typiske» sesong og småbarns plager. Det er verdt at det er litt venting på venterommet men har alltid raskt fått time ved behov!

Verdens beste lege

hele familien min bruker Odd som sin fastlege. Jeg merket hvor mye jeg savnet han etter at jeg hadde flyttet til Oslo!! Da byttet jeg nemmelig fastlege 3 ganger i året. Fant aldri en lege jeg hadde tillit til og som tok meg på alvor. Gleden ble derfor stor da jeg igjen fikk han som min fastlege.

Han er alltid forsinket, men det tyder på at han tar seg god tid til hver og en pasient, noe jeg setter sterkt pris på!!

Sekretærene er også veldig hyggelige :-)

Anbefales på det sterkeste!

Beste fastlegen ever!

Tar seg god tid til alle problemstillingene og selv om det kan være litt vente tid opplever jeg at både jeg og alle rundt mener det er verdt ventingen. Han redegjør for sine vurderinger og er medmenneskelig på alle måter. Han har betydd utrolig mye for meg og mine barn'