3 leger

St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved 3 leger

Tar pasientene på alvor

Lege: Ragnar Groenhof Skrevet

Har hatt Groenhof som lege siden fastlegeordningen ble opprettet. Han har alltid møtt meg med respekt og interesse. Han er kunnskapsrik, men henviser gjerne videre hvis han mener det er riktig. Han er lydhør både når jeg som pasient forteller om symptomer og når jeg har egne vurderinger av hvordan videre behandling bør være.

Legekontoret kunne vært bedre. Det kan være vanskelig å komme gjennom på telefon, det finnes ingen mulighet for e-postkontakt, det kan være en del forsinkelser og det er ikke alltid lett å få en legetime innen rimelig tid.

flink

Lege: Ragnar Groenhof Skrevet

Flink lege. Snakker med deg, tar seg tid til å lytte. Jeg er fornøyd sålangt. Har hatt ham som lege i flere år. Vært her i en periode med depresjon og bl møtt med en løsninorientert tone og han tar tid til pasientene sine. Profesjonelt.

Super lege!

Lege: Odd Eilerås Skrevet

En dyktig, nøye og forståelsefull lege. En populær lege blant flere i min omgangskrets, mange som vil til han. Må beregne noe ventetid på venterommet selv om du har bestilt time lang tid i forveien. Fordelen er at man ALLTID raskt får time hvis det er akutt..

Fantastisk dyktig fyr

Lege: Ragnar Groenhof Skrevet

En utrolig bra lege som setter pasienten, ikke pc en i fokus. Han snakker ikke om meg, men til meg. Som de fleste av oss er jeg heldigvis stort sett frisk, har hatt 2 akutte ting i løpet av 6 år, og da kom jeg inn i løpet av noen få timer. Første gang jeg var der, gikk han igjennom familiehistorikk, og vi har en alvorlig svakhet i vår familie. Han følger jevnlig opp meg med prøver som kan indikere om jeg kan ha det samme.

Flott lege!

Lege: Ragnar Groenhof Skrevet

Fantastisk dyktig lege som har tatt alt alvorlig. Mye kunnskap, men heller ikke redd for å henvise. Anbefales!