Tønsberg Medisinske Senter AS

Kilengaten 18 3117 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Tønsberg Medisinske Senter AS

Tar ikke pasienten alvorlig.

Lege: Elena Shilop Skrevet

Byttet til henne i sommer, hver gang jeg er der så sitter hun bare på PC og sier : ja, ja, ja, ja ... Ser nesten ikke på meg. Hadde er utslett i ansiktet, hun sitter på 2 m avstand og bare skriver ut medisiner som abselutt ikke er riktig...
Fått 3 ganger feil medisin av henne.

Gikk til slutt til turnuslegen, som var veldig flink! Hun tok bakterie test og sendte det inn og ringte tilbake med svar på få dager!

Hadde også et problem i underlivet som hun skulle sjekke og da var det som hun lo av meg også spurte hun hvorfor jeg hadde sjekket ut dette selv ( trudde det var normalt å sjekke sin egen kropp) på en stygg måte, så jeg følte meg virkelig ukomfortabel ( noe jeg skjeldent blir).

Skal bytte fastlege nå, tenkte bare legge inn noen ord til andre som kanskje vil bytte til henne.

Annbefaler ikke.

lang ventetid for bestilling

Lege: Morten Bastøe Skrevet

Legen er bra men å sitte i over to timer i telefonen for å komme igjennom er for dårlig, har vært nr. 1 i køen i en time og femten min.til nå, venter fremdeles😩

Empatisk og faglig flink

Lege: Elena Shilop Skrevet

Jeg blir veldig overrasket over tidligere kommentarer her.Vi har brukt Shilop i mange år. Vi har hatt kontakt med henne ved enkle ting og mer alvorlige. Vår opplevelse er at hun er empatisk, hun viser at hun bryr seg, kjenner familien. Hun er faglig god. Hun er grundig og henviser videre ved behov.
(Jeg tror evt ventetid på kontoret er fordi hun er flink til å ta inn pasienter med akutt behov eller plutselig bruke lengre tid på noen. Jeg føler det som en trygghet).

Ikke så fornøyd

Lege: Elena Shilop Skrevet

Jeg hadde henne et par år før jeg byttet henne ut, og jeg angrer på at jeg ikke byttet henne ut før.
Hun er uempatisk, svært lite forståelsesfull og spør om ting hun ikke har noe med å gjøre, ting som er privat og som ikke har noe som helst med legebesøket å gjøre. Hun stiller spørsmålstegn ved det man sier og er svært kritisk til å stole på at det du sier er sant. Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor enkelte leger ikke blir kurset opp til å gi en bedre service og kundebehandling.

Du bør ha spørsmålene svært klare om du vil bruke denne legen

Lege: Elena Shilop Skrevet

Hun er flink til å henvise videre til riktige mennesker, gi resepter og er tydelig opptatt av å være effektiv der hun fører alt på pcen. Derfor bør en ha skrevet ned det en lurer på så en er sikker på å ikke glemme å spørre om noe. Husk å spørre om ord du ikke forstår når du er der ettersom det finnes en del fagbegreper som ikke jeg kunne. Om du spør har hun gode svar, men en får ikke svar på mer enn akkurat det du spør om.

I løpet av perioden merket jeg at hun lærer ettersom hun fikk mer erfaring innenfor området mitt.