Morten Bastøe

Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Morten Bastøe er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Morten Bastøe

Meget bra

Har ca 20 års erfaring med legen. Bare gode erfaringer. Effektiv på en rolig måte. Han har svært gode systemer og rutiner som øker effektiviteten i forhold til mange andre. Han er forberedt når man kommer. Veldig tilgjengelig. Ærlig (kanskje ikke den fullblods hypokondere bør velge.....). Et pluss for hans faste tilbakering-tjeneste som gjør at man får kontakt samme dag.
Mine beste anbefalinger.

Stort sett meget bra men litt sløv.

Flink til å lytte for det meste men virker ofte som han ikke tar plagene på alvor om de er diffuse. Føler meg innimellom avfeid.

lang ventetid for bestilling

Legen er bra men å sitte i over to timer i telefonen for å komme igjennom er for dårlig, har vært nr. 1 i køen i en time og femten min.til nå, venter fremdeles😩

for liten tid til hver pasient

Det er ofte lang ventetid, mange pasienter som må vente uten å komme inn til avtalt tid. Dette er vel et resultat av for mange pasienter

Veldig fornøyd

Har brukt Dr Bastøe i 21 år, for meg selv og mine barn. Jeg er veldig fornøyd med han som lege. Han viser interesse, er lyttende og interessert i å komme til bunns i problemstillinger. Kunne ikke hatt en bedre lege.