Morten Bastøe

Tønsberg Medisinske Senter AS
Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Morten Bastøe er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Morten Bastøe

Dyktig og oppdatert lege som følger med.....

Barna og jeg har gått hos dr. Bastøe i mange år. Har alltid blitt tatt godt i mot. Han gjør de undersøkelser han kan gjøre og rekvirerer lynkjapt det han ikke kan svare på selv. Tilbakemelder med en gang dersom det er avvik i prøveresultat. Han er medmenneskelig og møter deg "der du er i din situasjon". Ofte litt lang ventetid på venterommet, men det er absolutt verdt det når det er mitt navn som ropes opp.
Kan ikke få skrytt nok av denne legen som virkelig alltid har gjort og også gjør det han kan for å hjelpe meg med det jeg står i.

Meget oppdatert, følger opp!

Har hatt Bastøe som fastlege i 5 år og er meget fornøyd. Han følger tett opp og gir direkte og god informasjon.

Rolig, informativ, trygg

Svært godt fornøyd, hatt Bastøe som lege i over 25 år.
Ofte ventetid for å komme inn, man han har alltid tid til å lytte, er rolig og imøtekommende. Blitt godt fulgt opp i ulike sykdomssituasjoner, opplever legen som ivaretagende og forståelsesfull.

Du er sjefen

Bastøe er en neget erfaren og dyktig lege som respekterer deg, og som vet at du selv er sjefen med hensyn til å ta vare på din egen helse.
Dette vil i blant stille krav til deg om å være tydelig til ham om det er noe spesielt du ønsker av henvisninger, prøver etc.
Du får med andre ord det du selv ber om. For noen pasienter kan dette sikkert være vanskelig fordi de tenker at de er på "quick fix" verksted der det er legen som tar det hele og fulle ansvaret for også å stille spørsmålene du ikke stiller selv. Legebesøk hos Bastøe er et samarbeidsprosjekt mellom pasient og lege. Jeg mener at det er bra!

Meget bra

Har ca 20 års erfaring med legen. Bare gode erfaringer. Effektiv på en rolig måte. Han har svært gode systemer og rutiner som øker effektiviteten i forhold til mange andre. Han er forberedt når man kommer. Veldig tilgjengelig. Ærlig (kanskje ikke den fullblods hypokondere bør velge.....). Et pluss for hans faste tilbakering-tjeneste som gjør at man får kontakt samme dag.
Mine beste anbefalinger.