Morten Bastøe

Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Morten Bastøe er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Morten Bastøe

Taus og fraværende

Har vært fornøyd helt til jeg ble kronisk syk og ufør. Da jeg ble ufør opplevde da at jeg ble uinteressant og at han ble taus, fraværende,ubekvem og veldig opptatt av datamaskinen. Dette har gjort meg utrygg og gjort det vanskeligere å leve med og håndtere senskadene etter alvorlig sykdom. Jeg trenger ikke å snakke med legen om å bli frisk, men hvordan leve best mulig som et helt menneske med senskader. Dette opplever jeg at han verken har tid, interesse eller kunnskap om.
Jeg velger å bytte fastlege.

Dyktig

Dyktig lege med lang erfaring. Han tar seg god tid og lytter på din egen opplevelse av ting. Tar deg seriøs og har godt humør. Faglig meget sterk.

Dyktig og ryddig med fysiske ting, ikke flink hvis man har det vanskelig i privatlivet

Ryddig og dyktig mht å ordne med fysiske tester. Ikke lett å snakke med, og virker ukomfortabel hvis det er mer psykiske problemer/livssituasjon som gjør at man sliter. Ikke flink til å finne noe behandling/hjelp da.

Trygg og kunnskapsrik

Veldig god erfaring. Han har alltid tid til og høre på pasienten. Både jeg og barna har gått hos han i mange år. Selv om det ofte er litt ventetid, er det en lege som er veldig rolig og kunnskapsrik. Tar seg tid til pasientene. Føler meg veldig godt tatt vare på.

Dyktig og oppdatert lege som følger med.....

Barna og jeg har gått hos dr. Bastøe i mange år. Har alltid blitt tatt godt i mot. Han gjør de undersøkelser han kan gjøre og rekvirerer lynkjapt det han ikke kan svare på selv. Tilbakemelder med en gang dersom det er avvik i prøveresultat. Han er medmenneskelig og møter deg "der du er i din situasjon". Ofte litt lang ventetid på venterommet, men det er absolutt verdt det når det er mitt navn som ropes opp.
Kan ikke få skrytt nok av denne legen som virkelig alltid har gjort og også gjør det han kan for å hjelpe meg med det jeg står i.