Elena Shilop

Tønsberg Medisinske Senter AS Kvinne, 47 år

Autorisert2005
Ledige plasser 11 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tønsberg Medisinske Senter AS

Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Elena Shilop er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Elena Shilop

Dårlige opplevelser

Ut i fra mine opplevelser, vil jeg fraråde å bruke denne legen dersom du er opptatt av å ha en fastlege som viser forståelse/ empati og god kommunikasjon.

Hvis jeg skal nevne noe positivt, må det være at man får time og oppfølging raskt.

Flink lege!

Jeg har dessverre måtte bytte fastlege etter 29 år. Dette pga at denne gikk av med pensjon.
Shilop er en lege som passer meg veldig godt. Jeg har vert hos henne noen ganger nå og er veldig fornøyd. Hun lytter til det jeg har å si, tar meg alvorlig og er alltid normalt blid. Hun kan faget sitt og ikke minst, hun har en ro jeg liker veldig godt.
Hun bruker den tiden som er nødvendig på meg som pasient. Den kritikken som har blitt gitt her tidligere,kjenner jeg meg ikke igjen i. Men det handler vel om kjemi oss mennesker imellom.
Teamet rundt henne er også veldig bra!
Jeg håper jeg kan ha Elena som fastlege i mange år fremover.

Verste legen

Jeg var gravid og hadde skikkelig bekkenløsning, hun trodde ikke på meg og lo av det jeg sa. Veldig.opptatt av pc, kjønner ike noe av det hu sier, skulle ha byttet henne før. Pg ventetid for å.komme.inn til henne er mer enn 45 minutter

Absolutt IKKE å anbefale

Hun sier kanskje "ja jeg forstår hva du mener" , men dessverre så er det ingen ting ved hennes tilstedeværelse som forteller at hun gjør det. Eier ingen nøkkelegenskap som medmenneslighet/empati som jeg opplever en allmennpraktiserende lege burde ha.
Hun ender opp med å gi pasienten følelsen av at man "overdriver , snakker ikke sant" etc.
Helt sikkert OK nok til å skrive ut en resept , men der stopper det.

Ser meg som menneske - ikke sykdom

Jeg har vært borti ulike leger. Shilop er en av dem som ser meg som menneske MED et problem jeg vil ha løst. Jeg opplever at hvis hun ser problemet av en slik art at mennesket selv kan løse det, så ansvarliggjør hun deg. Hun stiller spørsmål - kanskje for å sjekke om du er i stand til det ansvaret. Hun gir DEG kontrollen framfor helsepersonell - der hun kan. Har du vondt i ryggen, så beveg deg mer - og hun gir øvelser. Dvs hvis du vil ha medlidenhet og ende opp nedi en sofa med selvmedlidenhet, stappa full av unødvendige medikamenter, så finn en annen lege.

Hun er en av de få. Jeg har valgt å beholde henne så lenge jeg kan.