Thea Louise Brøngel

Tønsberg Medisinske Senter Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Thea Louise Brøngel er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Thea Louise Brøngel

Delt mening..

Jeg har gått til denne legen i ca 1 år nå. Hun er faglig dyktig, men ikke like dyktig når det kommer til kommunikasjon. Jeg føler meg mindre klok når jeg drar derifra og sitter stort sett igjen med en tom følelse. Det er aldri rom for å spørre om noe annet enn det jeg kommer for, det har hun rett og slett ikke tid til.. Det jeg opplever som positivt er at hun nesten alltid ringer for å fortelle om prøvesvarene, til og med på en lørdag når hun hadde hjemmekontor.
Det er lang ventetid for å få time, man må regne med ca 3-4 ukers ventetid hvis det ikke er noe som haster. Jeg ønsker stort sett time tidlig på dagen (typ kl 08), men jeg har aldri opplevd å komme inn til tida. Man er nødt til å regne med 15-20 min ventetid - hvis ikke mer.. Jeg opplever resepsjonistene som imøtekommende og hyggelige, både i luka og på telefon.
Jeg ser meg nødt til å bytte lege da jeg ikke føler jeg får noe særlig hjelp/forståelse.

Uinteressert og lite kunnskap

Føler ikke jeg blir ivaretatt eller tatt på alvor. Ser på alt som bagateller og vil helst ha deg ut før du kom inn døra. Der hvor verdiene på blodprøvene er merket med stjerne får jeg ikke noe forklaring, utdypning eller hjelp med hvordan jeg kan få normale verdier. Virker som at det å medisinere sitter langt inne! Jeg har slitt med de samme symptomene og verdiene på blodprøvene i 7 år uten å få medisiner. Det blir bare værre og værre uten at jeg får noe hjelp. Dette har ført til at jeg bytter fastlege!

Respektløs

En lege som bokstavelig talt ler av deg når du snakker om dine psykiske problemer. Mener angst/fobi bare er «tullete» å sier «det er jo bare å gjøre det». Enda til at man er under psykisk behandling for øyeblikket..
Fikk også beskjed om at hun mente at AD HD ikke er en diagnose... mer frekk, uinteressert, usympatisk og arrogant lege skal man lete lenge etter!

Ikke anbefale!

Ikke anbefale .Hun er uprofesjonelle, ikke noe hyggelige De bryr seg ikke om pasientens beste og anbefaler rett og slett ingen denne ekstremt dårlige opplevelsen jeg hadde der.

Ikke til å anbefale!!!!

anbefaler overhode ikke denne legen. har vært der gjentatte ganger med min sønn, og får ikke den hjelpen eller videre oppfølging som man burde få av en lege. blir alltid missforstått og hun har egentlig aldrig tid til deg som pasient. dårlig personell som jobber der også som er kjempe frekke, pluss at det er overdrivent lang vente tid på time og når man sitter for å komme inn til time. styr unna denne legen!