Thea Louise Brøngel

Tønsberg Medisinske Senter Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Thea Louise Brøngel er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Thea Louise Brøngel

Ikke til å anbefale!!!!

anbefaler overhode ikke denne legen. har vært der gjentatte ganger med min sønn, og får ikke den hjelpen eller videre oppfølging som man burde få av en lege. blir alltid missforstått og hun har egentlig aldrig tid til deg som pasient. dårlig personell som jobber der også som er kjempe frekke, pluss at det er overdrivent lang vente tid på time og når man sitter for å komme inn til time. styr unna denne legen!

varierende,men sympatisk.

Jeg opplever mitt totalinntrykk av fastlegen som varierende. Noen ganger er det lettere å få kontakt, andre ganger ikke, da opplever jeg at legen virker stresset.Jeg føler ofte jeg blir forstått, samtidig føler jeg ofte at jeg blir misforstått.

En lege som bryr seg og tar seg tid:)

Her treffer man en Lege som forstår og prøver å løse, tilbyr seg å hjelpe og er engasjert. Flott å få litt yngre krefter på banen som forstår dagens utfordringer og ikke bare sender deg videre eller skriver ut en ny resept.

Flink lege som bryr seg, en som har valgt riktig yrke!

Anbefaler henne, nøyaktig og er der for å hjelpe. Hver gang jeg er der blir jeg behandlet med respekt og blir tatt på alvor. Man setter stor pris på det som pasient. Har bare gode ord å si om henne!

Hyggelig og nøyaktig lege som bryr seg.

Svært nøye og undersøkende lege, ikke redd for å søke hjelp om hun står fast. Opplevde at hun tok meg på alvor og la stolthet i å løse problemet. Anbefales!
Noe lang ventetid i høysesong.

Ikke å anbefale

Har hatt et lite hyggelig møte med denne legen. Var der med mitt barn på da to år. Hun oppførte seg direkte ufint og ga tydelig uttrykk for at hun synes det bare var vi som var teite. Ønsker ikke å benytte denne legen igjen.

Kjempefornøyd

Flott dame og lege som bryr seg. Tar initiativ til å følge opp. Bruker den tiden det tar, og man slipper derfor å føle at man må forte seg ut.

Beste legen jeg har vært hos!

Synes hun er den veldig god sympatisk lege. Sier det som det er.
Utrolig flink med barn også!
Beste jeg har vært hos!!

Dårlig lege og personalet

Både legen og de personalet(skranken) som jobber der er uprofesjonelle, ikke noe hyggelige når du prøver å snakke med dem i skranken/tlf. Du blir ikke tatt på alvor eller hørt på av legen.Får sjelden tak i legekontoret og alt tar generelt veldig lang tid. De bryr seg ikke om pasientens beste og anbefaler rett og slett ingen denne ekstremt dårlige opplevelsen jeg hadde der.