Tønsberg Medisinske Senter AS

Kilengaten 18 3117 Tønsberg

Siste vurderinger av Tønsberg Medisinske Senter AS

Dyktig og ryddig med fysiske ting, ikke flink hvis man har det vanskelig i privatlivet

Lege: Morten Bastøe Skrevet

Ryddig og dyktig mht å ordne med fysiske tester. Ikke lett å snakke med, og virker ukomfortabel hvis det er mer psykiske problemer/livssituasjon som gjør at man sliter. Ikke flink til å finne noe behandling/hjelp da.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Morten Bastøe Skrevet

Veldig god erfaring. Han har alltid tid til og høre på pasienten. Både jeg og barna har gått hos han i mange år. Selv om det ofte er litt ventetid, er det en lege som er veldig rolig og kunnskapsrik. Tar seg tid til pasientene. Føler meg veldig godt tatt vare på.

Hyggelig og hjelpsom

Lege: Thea Louise Brøngel Skrevet

Opplever det som hyggelig å møte denne legen. Hun gjør det hun skal, og følger opp med ekstra blodprøver hvis jeg ymter frampå om det. Føler meg ivaretatt.
Noe venting før jeg kommer inn til time må påregnes.

En trygg, omsorgsfull og profesjonell lege

Lege: Christian Smedsrud Skrevet

En omsorgsfull og god lege. Tar seg alltid god tid, og er god til å lytte. Kan på det varmeste anbefale denne legen

Delt mening..

Lege: Thea Louise Brøngel Skrevet

Jeg har gått til denne legen i ca 1 år nå. Hun er faglig dyktig, men ikke like dyktig når det kommer til kommunikasjon. Jeg føler meg mindre klok når jeg drar derifra og sitter stort sett igjen med en tom følelse. Det er aldri rom for å spørre om noe annet enn det jeg kommer for, det har hun rett og slett ikke tid til.. Det jeg opplever som positivt er at hun nesten alltid ringer for å fortelle om prøvesvarene, til og med på en lørdag når hun hadde hjemmekontor.
Det er lang ventetid for å få time, man må regne med ca 3-4 ukers ventetid hvis det ikke er noe som haster. Jeg ønsker stort sett time tidlig på dagen (typ kl 08), men jeg har aldri opplevd å komme inn til tida. Man er nødt til å regne med 15-20 min ventetid - hvis ikke mer.. Jeg opplever resepsjonistene som imøtekommende og hyggelige, både i luka og på telefon.
Jeg ser meg nødt til å bytte lege da jeg ikke føler jeg får noe særlig hjelp/forståelse.