Tønsberg Medisinske Senter AS

Kilengaten 18 3117 Tønsberg

Siste vurderinger av Tønsberg Medisinske Senter AS

Grundig lege

Lege: Morten André Hoff Oseberg Skrevet

Jeg har bare positivt å si om lege og kontoret forøvrig. Jeg er nok ikke den som har mye behov for legebistand. Men, de gangene jeg har hatt bruk for lege så har jeg fåttsvært god hjelp. Grundig utredning og henvisninger videre for enda mer grundig utredning. Følger opp med sms ift svar på prøver og setter ny oppfølgingstime for å se hvordan ting har utviklet seg. For mitt vedkommende kunne det ikke vært bedre.

Flink i faget men ikke med mennesker

Lege: Morten André Hoff Oseberg Skrevet

Første inntrykket var kjempe bra fra både "kontor" og lege men de gangene jeg ringer inn så møter jeg enten en arrogant jente som liker å gi sin mening når medikamenter eller på andre siden eller en hyggelig eldre dame som virkelig gjør jobben sin.

Har ikke så veldig mye vondt å si om Oseberg, han er en fantastisk flink lege men kunne ønske han var like flink med meg som pasient.

Grundig og direkte

Lege: Elena Shilop Skrevet

Enkel og grei å forholde seg til. Dyktig til å se litt forbi det du forteller. (Har kommet inn med senebetennelse og endt opp med meniskoperasjon etter å ha blitt henvist til MR, i stedet for å bare få skrevet ut piller)
Er akkurat så dyktig med kroppen som det jeg håper at en mekaniker er med bilen, når jeg lever den inn.
Og, det beste av alt: Ikke for mye unødvendig utenomsnakk!
Anbefales

Ok men litt overflatisk

Lege: Elena Shilop Skrevet

Hun hjelper deg med det nødvendige. Hun skriver ut medisiner osv. Men kontakter deg sjelden med svar på prøver. Hun lytter men virker mere intresert i pc en deg. Hun fungere bra som lege for friske som bare trenger litt hjelp med halsevont o.l.

Super lege

Lege: Thea Louise Brøngel Skrevet

Hun tar seg god tid. Og virkelig er tilstede. Hun er den beste legen jeg har hatt.
Hun tar meg og sønnen min på alvor og veldig hyggelig. Hun er flink med barn og tålmodig. Jeg håper jeg kan ha henne så lenge som mulig.
Anbefaler henne på det sterkeste!