Tønsberg Medisinske Senter AS

Kilengaten 18 3117 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Tønsberg Medisinske Senter AS

Positiv opplevelse

Lege: Morten André Hoff Oseberg Skrevet

Hadde gjennomgang av MR-bilder i dag. Veldig detaljert beskrivelse av hva mitt problem kan være.
Føler at jeg er på rett vei.
Ingen ventetid i dag! 🤗

Faglig sterk og menneskelig nærhet

Lege: Christian Smedsrud Skrevet

Vi har som familie, hatt gleden av å få konsultasjoner og behandling hos Dr. Smedsrud over flere år. Jeg erfarer Dr. Smedsrud som en fagperson, med et svært godt faglig overblikk og med en menneskelig nærhet. En svært vanskelig balanse, som han utøver med glans. Det har også vært en opplevelse å se hans kommunikasjon med våre barn, som har vært svært trygghetsskapende for barn og forelder.

Svert godt fornøyd over flere år!

Trygg og forståelsesfull

Lege: Elena Shilop Skrevet

Syns hun tok seg god tid til meg og føler meg veldig sett. Har ikke vært noe glad i å dra til legen før, men nå syns jeg ikke det er en skummel opplevelse lengre. Har anbefalt Elina til flere bekjente. Beste legeopplevelsen jeg har hatt!

Kunnskapsrik

Lege: Morten Bastøe Skrevet

Ser deg, oppmerksom og har tid nok. Ikke regn med å komme inn til avtalt tid. Men oppveies fullstendig av dyktighet og tilstedeværelse

WOW !

Lege: Christian Smedsrud Skrevet

Dette er den BESTE legen jeg har hatt. Ja, han er som regel forsinket, men når det er din tur, så har han sin fulle oppmerksomhet på deg. Så behjelpelig, flott, empatisk og menneskelig lege Dr Christian Smedsrud er. Terningkast 6

Dette er en Pluss-tjeneste.