Tønsberg Medisinske Senter AS

Kilengaten 18 3117 Tønsberg

Siste vurderinger av Tønsberg Medisinske Senter AS

Tilgjengelig og lite ventetid.

Lege: Thea Louise Brøngel Skrevet

Etter tre år med fastlege opplever jeg at Dr. Brøngel dedikerer mye av sin tid for å hjelpe pasientene sine så godt hun kan.
Deler også frustrasjon med pasient, hvis hun opplever at motbakke i spes. tjenesten. Henviser gjerne og skriver veldig utfyllende. Henviser også gjerne flere ganger.
Gir seg ikke så lett.
Også når pasienten er vanskelig. Fra mitt perspektiv, settes dette pris på og gir en trygghet.

Fastlegene har fått kraftig økt arbeidsmengde de siste årene, så tilgjengelighet er også er politisk spørsmål.

Dr. Brøngel er trolig den raskeste legen på tastaturet i verdensklasse.
Skarp og sta, er to bra egenskaper.

Som pasient vil jeg jobbe mer for å bedre kommunikasjon, men i komplekse situasjoner kan det være vanskelig for en pasient å vite hva en skal dele og ikke.
Og i mitt tilfelle ligger utfordringene, språkproblemer på
min side.

For hvert problem, finnes det en løsning.

« Politikeren»

Flink lege

Lege: Elena Shilop Skrevet

Har brukt Shilop i mange år (siden hun startet der) og har i denne tiden vært i gjennom mistanke om alvorlig sykdom, vanlige hverdagssykdommer og blitt rammet av kreft og død i kjernefamilien. Hun har vært en god lege hele veien. Henviser når det trengs, tar bekymringer på alvor, følger opp avtaler om tlf/prøvesvar ol. PC-skjerm sitter alle med dessverre..
Jeg tenker ikke at min fastlege skal være min hobbypsykolog, i såfall ville jeg nok valgt en annen. Dette er ikke en pludre-lege. Jeg vil ha en lege som kan faget sitt, skiller mellom alvor og bagateller, og er lydhør for en pasients bekymring. Sånn er hun absolutt.

Etisk ukorrekt og selvhøytidelig

Lege: Elena Shilop Skrevet

Har hatt henne som lege i 10 år og hr bare brukt henne henne til halsvondt osv. Dette fungerer hun bra til.

Har kommet inn i en livskrise der hun ikke har vært bra i det hele tatt. Hun har forverret min situasjon så kraftig med sin dårlige evne til å samhandle med andre behandlere.

Veldig opptatt av pc og du føler fort at hun ikke får med seg problemstillingene og sammenhengen.

Anbefaller henne om du er frisk og rask og bare har influensa en gang i året.

Grundig lege

Lege: Morten André Hoff Oseberg Skrevet

Jeg har bare positivt å si om lege og kontoret forøvrig. Jeg er nok ikke den som har mye behov for legebistand. Men, de gangene jeg har hatt bruk for lege så har jeg fåttsvært god hjelp. Grundig utredning og henvisninger videre for enda mer grundig utredning. Følger opp med sms ift svar på prøver og setter ny oppfølgingstime for å se hvordan ting har utviklet seg. For mitt vedkommende kunne det ikke vært bedre.

Flink i faget men ikke med mennesker

Lege: Morten André Hoff Oseberg Skrevet

Første inntrykket var kjempe bra fra både "kontor" og lege men de gangene jeg ringer inn så møter jeg enten en arrogant jente som liker å gi sin mening når medikamenter eller på andre siden eller en hyggelig eldre dame som virkelig gjør jobben sin.

Har ikke så veldig mye vondt å si om Oseberg, han er en fantastisk flink lege men kunne ønske han var like flink med meg som pasient.