Tønsberg Medisinske Senter AS

Kilengaten 18 3117 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Tønsberg Medisinske Senter AS

Konsis og trygg

Lege: Elena Shilop Skrevet

Jeg har alltid følt meg tatt på alvor av Elena. Det som er så bra med henne er at det er ikke noe fiksfakseri og veldig to the point.

Styr unna

Lege: Morten André Hoff Oseberg Skrevet

Så meg nødt til å bytte fastlege pga manglende interesse for menneskets og dets tanker om egen kropp, og hans komplette arrogante holdning. Har fått bekreftet etter utskrift av journal at han skriver ting som ikke er sant eller har blitt sagt, eller ordlegger seg slik at det er pas «som er krevende eller vanskelig». Sånne leger styrer man unna. Har heldigvis fått en ny som er god på å henvise der vedkommende er usikker, jevnlig helsesjekk pga kronisk sykdom osv. nei fysj

Positiv opplevelse

Lege: Morten André Hoff Oseberg Skrevet

Hadde gjennomgang av MR-bilder i dag. Veldig detaljert beskrivelse av hva mitt problem kan være.
Føler at jeg er på rett vei.
Ingen ventetid i dag! 🤗

Faglig sterk og menneskelig nærhet

Lege: Christian Smedsrud Skrevet

Vi har som familie, hatt gleden av å få konsultasjoner og behandling hos Dr. Smedsrud over flere år. Jeg erfarer Dr. Smedsrud som en fagperson, med et svært godt faglig overblikk og med en menneskelig nærhet. En svært vanskelig balanse, som han utøver med glans. Det har også vært en opplevelse å se hans kommunikasjon med våre barn, som har vært svært trygghetsskapende for barn og forelder.

Svert godt fornøyd over flere år!

Trygg og forståelsesfull

Lege: Elena Shilop Skrevet

Syns hun tok seg god tid til meg og føler meg veldig sett. Har ikke vært noe glad i å dra til legen før, men nå syns jeg ikke det er en skummel opplevelse lengre. Har anbefalt Elina til flere bekjente. Beste legeopplevelsen jeg har hatt!