Tønsberg Medisinske Senter AS

Kilengaten 18 3117 Tønsberg

Siste vurderinger av Tønsberg Medisinske Senter AS

Arrogant og ubrukelig

Lege: Morten André Hoff Oseberg Skrevet

Denne er IKKE og anbefale. Han er herre og bestemmer og ferdig med der. Fikk ikke de tablettene jeg har brukt før (for de var farlige) og det var innsovning. Da kunne jeg jo bli avhengig, men heller sove. Han hilste ikke og smilte aldri. STYR UNNA

Super bra lege

Lege: Thea Louise Brøngel Skrevet

Kjempe fornøyd med Thea :) jeg har hatt mange leger og ingen har hvert så god og omtenksom som henne. Hun tar seg tid til og lytte og virkelig hjelper til med og finne problemet og tar meg og min familie seriøst, som alle har gått til henne. Bruker pc'en om hun må finne ut av en ting som er super bra. Desverre så måtte vi flytte et stykke unna men min mann nekter og bytte lege/vurderer og heller reise nesten to timer bare for og ha hun som lege selv. Ikke fornøyd med min nye lege. Anbefaler hun på det sterkeste.

Dyktig

Lege: Morten Bastøe Skrevet

Dyktig lege med lang erfaring. Han tar seg god tid og lytter på din egen opplevelse av ting. Tar deg seriøs og har godt humør. Faglig meget sterk.

Dyktig og ryddig med fysiske ting, ikke flink hvis man har det vanskelig i privatlivet

Lege: Morten Bastøe Skrevet

Ryddig og dyktig mht å ordne med fysiske tester. Ikke lett å snakke med, og virker ukomfortabel hvis det er mer psykiske problemer/livssituasjon som gjør at man sliter. Ikke flink til å finne noe behandling/hjelp da.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Morten Bastøe Skrevet

Veldig god erfaring. Han har alltid tid til og høre på pasienten. Både jeg og barna har gått hos han i mange år. Selv om det ofte er litt ventetid, er det en lege som er veldig rolig og kunnskapsrik. Tar seg tid til pasientene. Føler meg veldig godt tatt vare på.