Tønsberg Medisinske Senter AS

Kilengaten 18 3117 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Tønsberg Medisinske Senter AS

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Thea Louise Brøngel Skrevet

Hun har vært rask med å hjelpe. God å snakke med, derfor opplever jeg henne som omsorgsfull. Hun er veldig opptatt av å gjøre en god jobb og er nøye. Opplever henne som veldig kunnskapsrik. Ingenting å utsette på Thea som lege.

Dyktig lege som tar pasientene sine på alvor

Lege: Thea Louise Brøngel Skrevet

Thea er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg føler meg sett, hørt og tatt på alvor. Hun er veldig kunnskapsrik og tar yrket sitt på alvor. I stedet for å bare gi meg det jeg vil ha, tar hun er grundig vurdering på hva jeg trenger og hva som er trygt for meg før hun skriver ut noe. Det setter jeg stor pris på. Hun er i tillegg morsom og deler av seg selv. Alt i alt veldig fornøyd med henne.

Anbefaller ikke denne legen

Lege: Thea Louise Brøngel Skrevet

Gruer meg til de gangene jeg må bestille time. Veldig synd, da min helse for tiden er i behov for oppfølging. Erfaringsmessig er opplevelsen at legen ikke tar seg tid, er lite hyggelig og jeg går derfra med en følelse av å ikke bli sett eller hørt. Føler meg mere til bry enn at jeg blir fulgt opp. Byttet lege for lengst men desverre ventetid.

Hun lytter og tar deg seriøst

Lege: Thea Louise Brøngel Skrevet

Man føler at dette er en lege som tar seg tid til deg som pasient , virker oppriktig , og man får fillet til henne . Virker også usedvanlig kunnskapsrik . Sjeldent god lege . Føler meg trygg .

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Thea Louise Brøngel Skrevet

Lytter, blid, menneskelig og flink. Rask og effektiv lege som har gitt god hjelp de gangene jeg har vært der. Handlet raskt da jeg var alvorlig syk og fikk god oppfølging. Kontoret svarer raskt når du ringer.