Midtløkken legekontor

Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Midtløkken legekontor

Overfladisk og lite interessert

Lege: Martin Andre Holager Klingvall Skrevet

Dr. Klingvall sitter bakoverlent i stolen med kaffekoppen i hendene og med ett kroppsspråk som signaliserer at han ikke bryr seg. Dr. Klingvall frarådes.

Fantastisk lege

Lege: Martin Andre Holager Klingvall Skrevet

Blid, hyggelig i kontakten, kunnskapsrik, tar ting på alvor, forklarer presist. Beste fastlege jeg har hatt.

Trygg, kunnskapsrik og interessert.

Lege: Alexander Tinglum Gjestvang Skrevet

Han ser deg som menneske. Fin fyr.....som faktisk sjekker opp hvis han er usikker. Og er interessert i også pasientens erfaringer i ulike sammenhenger.

Trygg, kunnskapsrik og varm

Lege: Martin Andre Holager Klingvall Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med fastlegen min. Her blir man møtt, forstått og lyttet til. Martin er varm, kunnskapsrik og møter deg med profesjonalitet og omsorg.

Trivelig og bryr seg om sine pasienter!

Lege: Martin Andre Holager Klingvall Skrevet

Dr.Martin må utvilsomt være den beste, mest sympatiske og hyggeligste legen jeg noensinne har hatt! Tar tak i ting og henviser videre til spesialist, så fort han får ett tilfelle han ikke klarer å løse på egenhånd. Dette er en av de kjempepositive tingene han gjør for sine pasienter! Så jeg kommer ALDRI til å bytte til en annen fastlege enn Dr.Martin, isåfall må jeg bli tvunget til å måtte bytte, noe jeg håper ikke skjer iløpet av de årene jeg har igjen å leve!! Terningkast 6+ uten den minste tvil 👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻