Vegard Berling

Autorisasjon (2007)

Midtløkken legekontor Telefonnummer33 35 48 4833 35 48 ...
Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg
Vegard Berling er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Vegard Berling

Trygg, rolig, lyttende og kunnskapsrik

Kjenner meg trygg på at jeg blir fulgt opp ved behov.

Blir sendt til spesialist hvis han selv ikke har nok kompetanse.

Hyggelig, trygg, effektiv og dyktig lege!

Tar seg god tid til å lytte og svare på spørsmål! Alltid blid og hyggelig, effektiv! Alt i alt jeg er veldig fornøyd! Beste fastlegen jeg har hatt, på alle områder!

Flott lege

Han er en flott lege som har hjulpet meg gjennom hjerneblødning. Han er flink til å lytte, hjelpe og å gi råd. Vil ikke bytte han bort.
Beste legen jeg har hatt.

God på konkrete plager, men varierende.

Dyktig på konkrete fysiske plager, og til å henvise videre ved behov, samt å følge opp disse henvisningene. Han er også lett å få kontakt med og setter gjerne opp dobbeltime ved behov.

Jeg kan tenke meg at han er en svært god lege dersom du ikke har behov for jevnlig oppfølging, eller har alvorlig sykdom. Dersom du har psykiske plager, er ikke dette en lege jeg kan anbefale.

Personlig opplevde jeg at hans humør og interesse for meg som pasient i stor grad varierte fra time til time. Jeg viste aldri hva jeg gikk til, noe som gjorde at jeg begynte å grue meg for og komme. Han virket også mer opptatt av egne teorier, enn faktiske forhold.

Han kunne også sette opp timer, for så å bli overasket og noe sur for at jeg kom på disse timene. Tilsynelatende var han også uten interesse for å snakke om de tingene han hadde sagt vi skulle ta opp forrige gang. Dette opplevde jeg som forvirrende og sårende.

Han er nok en god lege for mange, men jeg opplever ikke at dette er legen for meg.

Helsesekretærene er veldig hyggelige og imøtekommende!

Tok meg ikke på alvor og jeg forlot legetimen med en dårlig følelse

Jeg var først veldig fornøyd med dr. Berling. Etter kort tid opplevde jeg at han ikke tok meg på alvor og jeg følte meg til bry på legetime hos han. Jeg kviet meg til å besøke legen, følte meg misforstått når jeg først dro dit og forlot timene med en dårlig følelse. Det kan være en kjemi-ting, men jeg føler ikke han er den rette legen for meg.

Kjempefornøyd med legekontoret! Hyggelige i resepsjonen og lett tilgjengelig på telefon.