Vestskogen Medisinske Senter

Kjernåsveien 13A 3142 Vestskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Vestskogen Medisinske Senter

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Karl Einar Hognestad Skrevet

Dr. Hognestad er en fantastisk god lege, god lytter og omsorgsfull. Ham har alltid tid til å forklare når jeg har spørsmål. Føler meg meget godt ivaretatt, en bedre lege skal man lenge lete etter.

Dårlig erfaring

Lege: Hanne Jahren Skrevet

Jeg hadde veldig dårlig erfaring med Hanne Jahren da jeg hadde henne som fastlege en periode. Den perioden ble kort, for å si det sånn. Hun kranglet med meg, var ufin i kommunikasjonen og jeg følte meg overhodet ikke ivaretatt som pasient hos henne. Jeg har en komplisert sykdomshistorie, noe hun ikke taklet å forholde seg ordentlig til. Jeg fikk en legeattest fra henne en gang som oste av syrlighet og kritikk. Veldig uproffesjonelt. Vi hadde helt tydelig dårlig kjemi, men det er hennes jobb som lege å forholde seg til pasienter. Det klarte hun ikke, og det var helt tydelig at hun ikke taklet en pasient som visste mer om en sykdom enn henne selv, og hun var ikke interessert i å lære eller tilegne seg kunnskap.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Hanne Jahren Skrevet

Hanne Jahren er den dyktigste fastlegen jeg har hatt (av 6 på Nøtterøy + 1 i Bø i Telemark). Har tidligere byttet fastlege pga hyppig flytting. Hanne Jahren er en veldig god lytter. Hun er flink til å videresende informasjon til andre relevante institusjoner. Hun er også flink til å kommunisere med NAV. Hun er en travel lege, men tar seg likevel god tid med pasienter, jeg føler aldri at jeg blir jagd ut. Hanne Jahren er svært imøtekommende og profesjonell.

Stoler 100% på ham!

Lege: Karl Einar Hognestad Skrevet

Lyttende, grundig og vennlig. Sender alltid pasienten videre dersom han er usikker.

Anbefales ikke

Lege: Karl Einar Hognestad Skrevet

Jeg gikk noen år hit, men føler ikke at jeg har blitt sett eller hørt av legen og det er satt av lite tid til hver pasient og lang ventetid. Servicen på kontoret var heller ikke noe å skryte av. De som tar blodprøver er derimot veldig hyggelige.