Hanne Jahren

Kjernåsveien 13A 3142 Vestskogen
Hanne Jahren er en av 16 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Hanne Jahren

Høflig og snill

Hanne tar seg tid til å prate med deg og er vennlig og høflig.
Fikk ikke så mye ut av legebesøket,fordi jeg ble henvist videre, men hun er en snill og flink lege.

Anbefales ikke!

Har hatt Hanne Jahren som min fastlege i flere år. Jeg har tidligere besøkt legen sjeldent, men har den siste tiden vært der med samme problem opptil 6 ganger. Jeg møtes med lite respekt, og føler at jeg overhode ikke blir sett. Jeg føler at hun ikke tar mine problem seriøst. Hun kvier seg for å henvise meg videre med mitt problem. Jeg har måttet bestille time hos spesialist uten henvisning, og uten henvisning kan dette ta tid. Når jeg da har vært hos spesialist og det anbefales av han at jeg bør henvende meg til annen spesialist for annen undersøkelse, mener Hanne at dette er unødvendig og vil ikke henvise meg. Hun har tatt blodprøver, men jeg har aldri fått prøveresultat. I min frustrasjon over dette har jeg kommet over personer med samme erfaring. Jeg har byttet fastlege. Jeg anbefaler ikke Hanne Jahren.

Hyggelig men dårlig tid

Har gått til henne i flere år, og har til tider vært fornøyd, men vurderer nå å bytte. Hun er hyggelig lege som viser omsorg, men har nok alt for mange pasienter å styre med. Det kan virke som om hun til tider mangler kunnskap, men kvier seg for å henvise videre. Det blir stort sett "ta kontakt hvis det fortsetter". Må også mase om å få prøveresultater, selv om det har vist seg i etterkant at disse har vært viktige. Greit med SMS-bestilling av timer da.

Sympatisk og rolig

Har hatt dr Jahren som fastlege i mange år og har alltid blitt møtt med respekt og en følelse av å ha blitt sett. Hun tar seg tid til å lytte og sette seg inn i situasjonen. Vil absolutt anbefale henne!

Den beste legen heg har hatt

Hanne Jahren har vært min fastlege i mange år. Hun er lyttende og jeg får en følelse avå bli "sett" og forstått.
Hun henviser videre når det er behov for det. Jeg har stor tillit til henne som lege.
Selvsagt er hun også del av et system som bestemmer at hun ikke kan bruke så mye tid på oss som sikkert flere av oss kunne ønske. Før fastlegeordningen hadde hun bedre tid, og hun var da min redning i mitt livs vanskeligste krise. Jeg fikk alltid et "løft" etter å ha vært hos henne.