Hanne Jahren

Kjernåsveien 13A 3142 Vestskogen
Hanne Jahren er en av 17 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Hanne Jahren

God fastlege

Min opplevelse med Hanne har kun vært positiv, hun er en imøtekommende god fastlege. Jeg føler meg sett og hørt etter å ha vært hos Hanne. Hun er lett å snakke med, forståelsesfull og har hjulpet meg igjennom mye, anbefaler hun på det sterkeste!

Min klippe<3

Ingen over, ingen ved siden av!!!
Profesjonell og empatisk dame.
Som jeg har hatt som lege i hele mitt liv.

Høflig og snill

Hanne tar seg tid til å prate med deg og er vennlig og høflig.
Fikk ikke så mye ut av legebesøket,fordi jeg ble henvist videre, men hun er en snill og flink lege.

Anbefales ikke!

Har hatt Hanne Jahren som min fastlege i flere år. Jeg har tidligere besøkt legen sjeldent, men har den siste tiden vært der med samme problem opptil 6 ganger. Jeg møtes med lite respekt, og føler at jeg overhode ikke blir sett. Jeg føler at hun ikke tar mine problem seriøst. Hun kvier seg for å henvise meg videre med mitt problem. Jeg har måttet bestille time hos spesialist uten henvisning, og uten henvisning kan dette ta tid. Når jeg da har vært hos spesialist og det anbefales av han at jeg bør henvende meg til annen spesialist for annen undersøkelse, mener Hanne at dette er unødvendig og vil ikke henvise meg. Hun har tatt blodprøver, men jeg har aldri fått prøveresultat. I min frustrasjon over dette har jeg kommet over personer med samme erfaring. Jeg har byttet fastlege. Jeg anbefaler ikke Hanne Jahren.

Hyggelig men dårlig tid

Har gått til henne i flere år, og har til tider vært fornøyd, men vurderer nå å bytte. Hun er hyggelig lege som viser omsorg, men har nok alt for mange pasienter å styre med. Det kan virke som om hun til tider mangler kunnskap, men kvier seg for å henvise videre. Det blir stort sett "ta kontakt hvis det fortsetter". Må også mase om å få prøveresultater, selv om det har vist seg i etterkant at disse har vært viktige. Greit med SMS-bestilling av timer da.

Sympatisk og rolig

Har hatt dr Jahren som fastlege i mange år og har alltid blitt møtt med respekt og en følelse av å ha blitt sett. Hun tar seg tid til å lytte og sette seg inn i situasjonen. Vil absolutt anbefale henne!

Den beste legen heg har hatt

Hanne Jahren har vært min fastlege i mange år. Hun er lyttende og jeg får en følelse avå bli "sett" og forstått.
Hun henviser videre når det er behov for det. Jeg har stor tillit til henne som lege.
Selvsagt er hun også del av et system som bestemmer at hun ikke kan bruke så mye tid på oss som sikkert flere av oss kunne ønske. Før fastlegeordningen hadde hun bedre tid, og hun var da min redning i mitt livs vanskeligste krise. Jeg fikk alltid et "løft" etter å ha vært hos henne.

Virker hyggelig, men er utrolig arrogant.

Hun var lite villig til å høre på hva jeg hadde å si, og tok absolutt ikke hensyn til min tidligere fastleges vurderinger.Følte ikke at jeg ble respektert, og hun unnlot å svare på direkte spørsmål hvorfor hun ikke ville sende videre til spesialist når min journal fra tidligere lege oppfordrer til videre utredning.
Jeg finner det bekymringsverdig at hun ikke vil ta hensyn til sykdom av annen art så lenge man har fortid med psykisk sykdom.Dette har hun hengt seg opp i ,og aksepterer tydeligvis ikke at man kan bli frisk fra det, men fortsatt være syk på andre vis - uten å være hypokonder.
Jeg finner det også merkelig at en lege ikke har skumlest journalen før man møter som ny pasient.
Jeg vil absolutt ikke anbefale Jahren til folk som har behov for å bli tatt seriøst med alvorlige plager.
Spesielt ikke om du har noe historie med psykisk sykdom.
Hun avfeide det jeg hadde og si.Så jeg bytter tvert .

Dårlig erfaring

Jeg hadde veldig dårlig erfaring med Hanne Jahren da jeg hadde henne som fastlege en periode. Den perioden ble kort, for å si det sånn. Hun kranglet med meg, var ufin i kommunikasjonen og jeg følte meg overhodet ikke ivaretatt som pasient hos henne. Jeg har en komplisert sykdomshistorie, noe hun ikke taklet å forholde seg ordentlig til. Jeg fikk en legeattest fra henne en gang som oste av syrlighet og kritikk. Veldig uproffesjonelt. Vi hadde helt tydelig dårlig kjemi, men det er hennes jobb som lege å forholde seg til pasienter. Det klarte hun ikke, og det var helt tydelig at hun ikke taklet en pasient som visste mer om en sykdom enn henne selv, og hun var ikke interessert i å lære eller tilegne seg kunnskap.

Den beste legen jeg har hatt

Hanne Jahren er den dyktigste fastlegen jeg har hatt (av 6 på Nøtterøy + 1 i Bø i Telemark). Har tidligere byttet fastlege pga hyppig flytting. Hanne Jahren er en veldig god lytter. Hun er flink til å videresende informasjon til andre relevante institusjoner. Hun er også flink til å kommunisere med NAV. Hun er en travel lege, men tar seg likevel god tid med pasienter, jeg føler aldri at jeg blir jagd ut. Hanne Jahren er svært imøtekommende og profesjonell.

God lege

Dr Jahren er en dyktig lege. Tar seg tid til deg når du er der ved konsultasjon. Vært fornøyd med henne gjennom mange år!
Eneste jeg kan tillegge at at jeg syns hun har litt for mye å gjøre at dette trekker litt ned i henhold til tiden man er der, samt behanlingen.

bare best

er positiv og lett å snakke med hører på hva jeg har å si tar problemene p alvor