Karl Einar Hognestad

Kjernåsveien 13A 3142 Vestskogen
Karl Einar Hognestad er en av 5 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Karl Einar Hognestad

Kunnskapsrik og trygg lege

En dyktig fastlege med stor kunnskap om det meste. Han er et medmenneske, lytter og er nøyaktig. Utrolig dyktig med barn. En sjeldenhet.

Stoler fullt på han.

Min mann og jeg har hatt Hognestad som fastlege i 13 år. Han er vår trygghet, lyttende, oppfølgende, sender videre om behov. Håper vi får han mange år fremover.
Må tilføye at vi er av den eldre garde, - pensjonister og med en del begynnende plager.

Full tillit

Han er en omsorgsfull,alltid lyttende,flink til å sende meg videre hvis det er nødvendig,gir aldri uttrykk for at han har dårlig tid,føler at han tar meg alvorlig. Håper han holder ut i mange år fremover!

Flink lege

Alltid følt meg i varetatt hos min fastlege, å han gjør alt han kan for å finne ut av problemet eller oppfylle mine ønsker om behandling og undersøkelse. veldig flink med datteren min også.

Ikke veldig oppløftende

Har hatt denne legen i 3 år, og følte selv at jeg ikke har blitt tatt på alvor. Han sender ikke videre til spesialist, og viste ikke forståelse for at jeg som kvinne syntes det var mer behagelig å bli sendt videre til gynekolog for "den type" undersøkelser, da han primært hjalp meg med psykiske plager og medisinering. Han er riktignok flink i sitt felt (allmenmedisin), men kan ikke anbefales om man er psykisk syk eller har en medfødt diagnose som f.eks. autisme, ADHD o.l.