Karl Einar Hognestad

Vestskogen Medisinske Senter Mann, 52 år

Autorisert1994
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 20 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vestskogen Medisinske Senter

Kjernåsveien 13A 3142 Vestskogen
Karl Einar Hognestad er en av 16 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Karl Einar Hognestad

Flink lege

Alltid følt meg i varetatt hos min fastlege, å han gjør alt han kan for å finne ut av problemet eller oppfylle mine ønsker om behandling og undersøkelse. veldig flink med datteren min også.

Ikke veldig oppløftende

Har hatt denne legen i 3 år, og følte selv at jeg ikke har blitt tatt på alvor. Han sender ikke videre til spesialist, og viste ikke forståelse for at jeg som kvinne syntes det var mer behagelig å bli sendt videre til gynekolog for "den type" undersøkelser, da han primært hjalp meg med psykiske plager og medisinering. Han er riktignok flink i sitt felt (allmenmedisin), men kan ikke anbefales om man er psykisk syk eller har en medfødt diagnose som f.eks. autisme, ADHD o.l.

Dyktig lege

Familien min (meg selv, mann og barna) har hatt han som fastlege i ca 15 år og er svært fornøyd med oppfølging

tilstedeværende

Første møte med legen var fantastisk, har er interessert i å bli kjent med deg, lytter og vil hjelpe, har aldri hatt en så flott lege, kan anbefales på det varmeste

Meget dyktig lege

Har hatt Hognestad som fastlege i flere år, men måtte dessverre bytte grunnet flytting. Har savnet ham som lege i ettertid. Meget kunnskapsrik og hyggelig lege. Har som regel en løsning klar, og gir god oppfølging. Får alltid time på dagen ved behov.

Han er svært effektiv, og man må derfor aldri vente mer enn fem minutter. Baksiden av dette er jo at man av og til kan føle man blir dyttet litt raskt ut igjen også. Det kan være litt ventetid på telefonen. Ellers er telefontidene bedre enn ved mange andre legekontor.