Karl Einar Hognestad

Kjernåsveien 13A 3142 Vestskogen
Karl Einar Hognestad er en av 7 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Karl Einar Hognestad

Meget dyktig og nøye

Dr Hognestad tar seg tid til å høre på deg. Han er ikke for stolt til å konsultere andre eller å slå opp i ei bok om det kan klargjøre situasjonen. Hvis det er litt krise blir man alltid skvist inn samme dag(hvis man ringer/skriver tidlig. Dette er en meget dyktig lege som jeg vil anbefale varmt! Hele familien min bruker ham.

God lege

Hatt Hognestad mens jeg sto på venteliste til en annen lege etter flytting. Nå når jeg har fått tildelt den nye legen kjenner jeg at jeg er litt lei for å ikke skulle fortsette å ha Hognestad som lege. Han kan oppleves som litt "alternativ," og man kan lett føle at han ikke tar en helt på alvor, men samtidig føler jeg tillit til at han med sin avslappede, rolige tilnærming ikke skaper noe ekstra bekymringer. Jeg følte meg kanskje ikke helt forstått/ ivaretatt under graviditet/ kvinnesykdom, og jeg kan tenke meg at han muligens er en bedre lege for menn/ ungdom/ eldre, enn for små barn og lettere hypokondriske kvinner.

Kunnskapsrik og trygg lege

En dyktig fastlege med stor kunnskap om det meste. Han er et medmenneske, lytter og er nøyaktig. Utrolig dyktig med barn. En sjeldenhet.

Stoler fullt på han.

Min mann og jeg har hatt Hognestad som fastlege i 13 år. Han er vår trygghet, lyttende, oppfølgende, sender videre om behov. Håper vi får han mange år fremover.
Må tilføye at vi er av den eldre garde, - pensjonister og med en del begynnende plager.

Full tillit

Han er en omsorgsfull,alltid lyttende,flink til å sende meg videre hvis det er nødvendig,gir aldri uttrykk for at han har dårlig tid,føler at han tar meg alvorlig. Håper han holder ut i mange år fremover!