Vestskogen Medisinske Senter

Kjernåsveien 13A 3142 Vestskogen

Siste vurderinger av Vestskogen Medisinske Senter

Lytter og er genuint opptatt av pasienten og å forstå utfordringen

Lege: Hanne Jahren Skrevet

Lytter til pasienten, alltid imøtekommende, flink faglig, blir tatt på alvor. Ber om at hun må kontaktes igjen om ikke foreslått løsning fungerer som tenkt.
Fastleger har kort tid per pasient. Den brukes effektivt og hun er til stede i øyeblikket.

Uinteressert lege

Lege: Catarina Bigset Skrevet

Gjør du ikke som jeg sier, får du finne deg en annen lege ! - var svaret jeg fikk.. - Uten å lytte, vite noe om meg eller plagene , og hvorfor. Fant ikke fram på sin pc, før nesten "besøkstid" var over.. En tid tilbake fikk jeg og beskjed om at mine blodprøver var ikke så aller verst.. men hva ??? Ingen forklaring , interesse, ingen oppfølging,,

Meget dyktig og nøye

Lege: Karl Einar Hognestad Skrevet

Dr Hognestad tar seg tid til å høre på deg. Han er ikke for stolt til å konsultere andre eller å slå opp i ei bok om det kan klargjøre situasjonen. Hvis det er litt krise blir man alltid skvist inn samme dag(hvis man ringer/skriver tidlig. Dette er en meget dyktig lege som jeg vil anbefale varmt! Hele familien min bruker ham.

Hun gir seg ikke før problemet er løst

Lege: Hanne Jahren Skrevet

Hanne er den beste legen jeg har hatt. Jeg har en ganske komplisert sykehistorie og har hatt behov for mange timer hos henne, men hun er alltid trygg og imøtekommende. Jeg oppfatter henne som profesjonell og gir seg ikke før hun finner svar.

Hanne viser mye omsorg og spesielt mye medfølelse når man har det ekstra vanskelig.

Anbefales på det sterkeste !

Sånn jeg ønsker min fastlege skal være

Lege: Hanne Jahren Skrevet

Her blir jeg ivaretatt, sett og hørt, hun bryr seg og er interessert i sin pasient, inkluderende, effektiv, faglig dyktig - for en pasient skaper alt dette trygghet og tillit. Ellers er hun en liketil og naturlig hyggelig og vennlig person. En lege som rett og slett er helt tipp topp tommel opp.