Moerveien legesenter DA

Moerveien 14 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Moerveien legesenter DA

Svært dårlig

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Følte ikke at han brydde seg om det jeg hadde å si. Og virket mest som at han ville bli fortest mulig ferdig. Han lyttet ikke til det jeg hadde å si, og spurte heller ikke noen ting om symptomer eller plagene jeg har opplevd.

Meget fornøyd

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Jeg er meget fornøyd med å ha Ole som fastlege. Han lytter og tar seg tid. Jeg har stor tillit til ham som en dyktig og profesjonell fagperson.

Grundig og imøtekommende

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Jeg og min familie har hatt Ursin som lege i flere år.
Jeg føler meg godt ivaretatt som pasient, både av lege og de andre ansatte der. Det er noe ventetid, men dette vitner om en lege som tar seg tid til hver enkelt pasient. Han er grundig, og har alltid henvist videre om det har vært behov for det.

Alltid forsinket, rotete og møkkete kontor

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Jeg har hatt Ursin som fastlege i flere år, men er sjelden hos legen, 2-3 ganger siste 6 år ca. Har til gode å vente mindre enn en time etter avtalt tid...dette oppleves helt håpløst. I dag hadde jeg avtale om telefonkonsultasjon kl 1335. Jeg tilpasset min arbeidsdag og ventet. Kl 1416 kom oppringningen....

Jeg synes kontoret i tillegg ser lite innbydende ut, rett og slett rotete og møkkete ved de anledningene jeg har besøkt det.

Som følge av opplevelsene over har jeg søkt om ny fastlege.

Trygg og flink lege.

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Har hatt denne legen siden 2003 og er den beste fastlegen som har vært bort i. Stabil og lytter til meg. Er han litt usikker så blir man sendt videre til spesialister eller han tar telefon å sjekker opp. Flink lege som følger opp.
Topp score