Maria Bjerkreim Garder

Autorisasjon (2007)

Maria Bjerkreim Garder er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Maria Bjerkreim Garder

Kunnskapsrik og nøye

Maria tar sin legegjerning på alvor. Hun sender videre til spesialister når hun selv føler det er nødvendig. Har bare positiv erfaring med henne

Trygg og informativ

Min fastlege var ikke tilgjengelig, og fikk da time hos Dr. Garder. Varm, imøtekommende, trygg og flink til å informere om hva som skal gjøres.

Flink, Kunnskapsrik, Snill mot pasienter, gode råd, hører på pasientene

Veldig god lege, enten det gjelder alt fra influensa til beinbrudd. Hun har hjulpet meg mange ganger, og det har vært en positiv opplevelse hver gang!

Empatisk, grundig og dyktig!

Maria er en utrolig dyktig lege! Jeg har mange somatiske sykdommer, samt også psykiske - og hun spør meg alltid hvordan jeg har det og hva som skjer i livet mitt, selv om jeg er der for fysisk undersøkelse. Utrolig grundig. Opplever at hun tar meg seriøst og har ringt meg i dårlige perioder når jeg ikke har møtt opp til timen. Har flyttet, men har henne fortsatt som fastlege - føler meg hørt og sett og veldig hjelpsom og forståelsesfull! Anbefales på det varmeste.

En lege som bryr seg

Maria er den beste legen jeg, og familien min, noen gang har hatt. Dette er en lege som vil at du skal bli frisk, ha bedre livskvalitet og som faktisk setter seg inn i hva problemet ditt er.

Du må ofte sitte å vente på timen din, noe som jeg forstår godt siden hun bryr seg om pasientene sine og tar tid til å snakke om ting og vurdere hva som kan gjøres. Hun setter også opp timer for å følge opp bare for å snakke om ting fungerer bedre nå og om alt er bra.

I en familie med dårlige gener og kroniske smerte har Maria vært uerstattelig. Hun gir ikke opp til hun finner noe som fungerer for deg. Hun kan være litt streng men hun sender deg alltid til spesialister, og blodprøver, osv.