Maria Bjerkreim Garder

2007

Maria Bjerkreim Garder er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Maria Bjerkreim Garder

En lege som bryr seg

Maria er den beste legen jeg, og familien min, noen gang har hatt. Dette er en lege som vil at du skal bli frisk, ha bedre livskvalitet og som faktisk setter seg inn i hva problemet ditt er.

Du må ofte sitte å vente på timen din, noe som jeg forstår godt siden hun bryr seg om pasientene sine og tar tid til å snakke om ting og vurdere hva som kan gjøres. Hun setter også opp timer for å følge opp bare for å snakke om ting fungerer bedre nå og om alt er bra.

I en familie med dårlige gener og kroniske smerte har Maria vært uerstattelig. Hun gir ikke opp til hun finner noe som fungerer for deg. Hun kan være litt streng men hun sender deg alltid til spesialister, og blodprøver, osv.

Veldig seriøs

Hun er en lege som jeg føler trygghet hos, og som tar på alvor mine helsespørsmål. Hun er veldig flink til å sende meg videre i helsesystemet for ytterligere undersøkelser.

Veldig dyktig og hyggelig

Hun tar seg god tid, er omsorgsfull og empatisk. Svært fornøyd med henne. Har hatt et par alvorlige tilfeller av sykdom i familien og hun har håndtert det på en utmerket måte.

Hyggelig og forståelsesfull

Utfører grundig målinger og vurderinger. Sender til videre undersøkelse. Gir seg ikke før hun har klarlagt resultatet og gir gir omgående beskjed når hun har fått beskjed. Tar seg tid til å snakke og gi råd, god til å lytte på alt en måtte ha av spørsmål eller problemer relatert til helse.

God lege som jeg stoler på

Har hatt Maria Garder som fastlege over flere år. Jeg opplever henne som en omsorgsfull lege som bryr seg. At hun sjekker ut ting på nett tar jeg bare som en ekstra kvalitetssikring. Opplever at hun gjør det hun må/skal på PC, og i høyeste grad tar seg tid til å lytte. har til og med opplevd å få henvendelse fra henne da jeg glemte en legetime, hvor hun lurte på om alt sto bra til, og om jeg ønsket å bestille ny time.