Maria Bjerkreim Garder

Moerveien 14 1430 Ås
Tlf: 64 97 44 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Maria Bjerkreim Garder er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Maria Bjerkreim Garder

God lege som jeg stoler på

Har hatt Maria Garder som fastlege over flere år. Jeg opplever henne som en omsorgsfull lege som bryr seg. At hun sjekker ut ting på nett tar jeg bare som en ekstra kvalitetssikring. Opplever at hun gjør det hun må/skal på PC, og i høyeste grad tar seg tid til å lytte. har til og med opplevd å få henvendelse fra henne da jeg glemte en legetime, hvor hun lurte på om alt sto bra til, og om jeg ønsket å bestille ny time.

Ryddig og presis, passe restriktiv.

Jeg syntes hun er ryddig og presis - passelig restriktiv.
Har ikke hatt de store behovene, men får inntrykk av at hun følger opp og engasjerer seg på en fin måte.

Beste legen jeg har hatt

Hun er seriøs og dyktig, tar seg tid til å lytte og tar meg alvorlig.
Føler at hun har god tid til pasienten.
Lett å bestille time/resept, enten sms eller e post.
Maks 10 min ventetid.

Den dårligste legen jeg har hatt.

Denne legen er ikke helt god. Hun er motvillig til å sende meg til spesialist når jeg har bedt om det. Når hun omsider samtykker når jeg instendig ber om det, saboterer hun ved å vente med å sende anmodningen videre og jeg må purre i flere uker. Enkle kirurgiske inngrep som er vanlig hos fastlegen utfører hun heller ikke.
Bare et fordyrende mellomledd. Fullstendig bortkastet tid og penger. Denne legen har aldri gjort noe som helst for å gagne meg. En kverulant av dimensjoner.

Seriøs, hyggelig og punktlig!

Lydhør overfor mine synspunkter, samtidig som hun ikke unnlater å presentere realitetene for meg som pasient. Oppfatter at pc-bruken hennes er fornuftig for å kunne dokumentere og få øye på endringer i min tilstand. Alltid blid og hyggelig, og ikke minst punktlig! Eneste lege jeg har hatt som aldri har vært mer enn 5-10 min fosrinket, selv på slutten av arbeidsdagen.

Den beste

Fantastisk hyggelig, seriøs og dyktig. Har endelig funnet en lege hele familien trives med.

Ubeskrivelig

Legen viser lite empati og interesse ,opptatt av Pc en hele tiden. Har lite peiling på riktige diagnoser ,søker medisiner på nettet fordi hun er usikkert på hva som er riktig og samtidig vil ikke hjelpe og vil gjerne avvente til den syke blir enda sykere. Hun gir ingen veiledning og mangler erfaring og lege kompetanse.

Fornøyd!

Legen gjør jobben sin på en tilfredsstillende måte, spør de relevante spørsmålene i forhold til sykdom/ skade, er hyggelig og flink.

Bra!

Hun tar seg akkurat nok tid og er effektiv! får svar på det du vil og mer hvis du lurer. Kommer ikke til å bytte fastlegen min! veldig hyggelig. Hun er også stort sett i tide.

For dårlig tid til pasientene

Legen er grei nok , men hun kunne jo av og til spørre: "hvordan går det med deg, har du det bra?" Veldig opptatt av Pcen. Vurderer å bytte fastlege.

Ikke fornøyd

Hører på hva man har og si, men følte ikke hun tok meg på alvor eller undersøkte noe mer. Hyggelig som person.

Under middels

Lite imøtekommende, mest opptatt av å punche inn data på pcen og lite kontakt med pasient. Kommer til å bytte fastlege.