Maria Bjerkreim Garder

Moerveien legesenter DA

2007

Moerveien legesenter DA Telefonnummer64 97 44 8064 97 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Moerveien 14 1430 Ås
Maria Bjerkreim Garder er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Maria Bjerkreim Garder

Hyggelig og forståelsesfull

Utfører grundig målinger og vurderinger. Sender til videre undersøkelse. Gir seg ikke før hun har klarlagt resultatet og gir gir omgående beskjed når hun har fått beskjed. Tar seg tid til å snakke og gi råd, god til å lytte på alt en måtte ha av spørsmål eller problemer relatert til helse.

God lege som jeg stoler på

Har hatt Maria Garder som fastlege over flere år. Jeg opplever henne som en omsorgsfull lege som bryr seg. At hun sjekker ut ting på nett tar jeg bare som en ekstra kvalitetssikring. Opplever at hun gjør det hun må/skal på PC, og i høyeste grad tar seg tid til å lytte. har til og med opplevd å få henvendelse fra henne da jeg glemte en legetime, hvor hun lurte på om alt sto bra til, og om jeg ønsket å bestille ny time.

Ryddig og presis, passe restriktiv.

Jeg syntes hun er ryddig og presis - passelig restriktiv.
Har ikke hatt de store behovene, men får inntrykk av at hun følger opp og engasjerer seg på en fin måte.

Beste legen jeg har hatt

Hun er seriøs og dyktig, tar seg tid til å lytte og tar meg alvorlig.
Føler at hun har god tid til pasienten.
Lett å bestille time/resept, enten sms eller e post.
Maks 10 min ventetid.

Den dårligste legen jeg har hatt.

Denne legen er ikke helt god. Hun er motvillig til å sende meg til spesialist når jeg har bedt om det. Når hun omsider samtykker når jeg instendig ber om det, saboterer hun ved å vente med å sende anmodningen videre og jeg må purre i flere uker. Enkle kirurgiske inngrep som er vanlig hos fastlegen utfører hun heller ikke.
Bare et fordyrende mellomledd. Fullstendig bortkastet tid og penger. Denne legen har aldri gjort noe som helst for å gagne meg. En kverulant av dimensjoner.