Mikal Magnus Ursin

Moerveien 14 1430 Ås
Mikal Magnus Ursin er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Mikal Magnus Ursin

Hver sin smak..

Ursin er sikkert en faglig dyktig lege, men jeg føler sjeldent at jeg får tid til å snakke ferdig før han skal snakke bort bekymringene mine.

Ursin er ofte forsinket, og det er mange ganger jeg har sittet 1time på venterommet, og uten at noen gir beskjed.

I forbindelse med svangerskap skulle jeg ta blodprøver hos "assistenten" hans, og jeg måtte tilbake 3 ganger før hun klarte å ta riktige prøver.. Dette burde jo vært en enkel sak. Dette er dessverre ikke første gangen jeg opplever slurv og rot på dette legesenteret.

Vanskelig kommunikasjon mellom meg og legen, i tillegg til lange ventetider, rot og surr, er nok til at jeg har byttet fastlege nå. Men hver sin smak.

Veldig fornøyd

Var inne for å få fikset det jeg trodde var en soppinfeksjon. Da jeg kom inn til time, spurte jeg om det var mulig å få fjernet spiralen i tillegg. Det var ikke noe problem. Legen tok også prøver som jeg ikke hadde forespurt. Det hele endte med antibiotika ettersom han ikke ville ta risikoen på at det var en infeksjon, som kunne spre seg.

Jeg har aldri opplevd en så behagelig lege, han kunne virkelig jobben sin! Veldig fornøyd.

Tar deg seriøst

Jeg liker Ursin veldig godt som lege. Han tar alt seriøst og setter flere problemer i sammenheng for å finne en årsak. Ikke noe problem å få time hvis du er tidlig oppe.

Unacceptable billing

It is just simply unacceptable to make an appointment ONE YEAR in advance and without sending the patient any reminder/notification charge them for not showing up.

Faglig dyktig

Han er engasjert ,du blir tatt på alvor .Problemfritt å ta opp flere ting når man er på konsultasjon. Lett å prate med ,forståelse full