Mikal Magnus Ursin

Autorisasjon (2001)

Mikal Magnus Ursin er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Mikal Magnus Ursin

Grundig og imøtekommende

Jeg og min familie har hatt Ursin som lege i flere år.
Jeg føler meg godt ivaretatt som pasient, både av lege og de andre ansatte der. Det er noe ventetid, men dette vitner om en lege som tar seg tid til hver enkelt pasient. Han er grundig, og har alltid henvist videre om det har vært behov for det.

Alltid forsinket, rotete og møkkete kontor

Jeg har hatt Ursin som fastlege i flere år, men er sjelden hos legen, 2-3 ganger siste 6 år ca. Har til gode å vente mindre enn en time etter avtalt tid...dette oppleves helt håpløst. I dag hadde jeg avtale om telefonkonsultasjon kl 1335. Jeg tilpasset min arbeidsdag og ventet. Kl 1416 kom oppringningen....

Jeg synes kontoret i tillegg ser lite innbydende ut, rett og slett rotete og møkkete ved de anledningene jeg har besøkt det.

Som følge av opplevelsene over har jeg søkt om ny fastlege.

Dyktig lege men...

Vanvittig kunnskapsrik lege, men dessverre så er det alltid lange ventetider, og man må bestille time idiotisk lang tid i forveien. Da du kombinerer det med at han ikke sender påminnelser, da blir det mange betalinger for legetimer man har glemt.

Dyktig lege og legesenter

Jeg har hatt Mikal som fastlege i ca 3 år, og nå må jeg dessverre bytte på grunn av flytting.

Mikal Ursin er en dyktig lege og et medmenneske. Jeg føler meg alltid velkommen og ivaretatt når jeg ringer eller kommer til time. Det gjelder også hos damene i resepsjonen, som er hyggelige, imøtekommende og løsningsorienterte.

Å være pasient hos Mikal er enkelt. Han er hyggelig og avslappet. Han kjenner meg og min sykdomshistorie (både fysisk og psykisk) og spør hvordan det går.
Han har også litt humor, noe jeg synes er en verdifull egenskap hos en lege.

Jeg anbefaler Mikal Ursin og Moerveien legesenter på det varmeste.

Rotete og vanskelig kommunikasjon

Nå har jeg benyttet denne legen både i svangerskap og ikke. Men han er like rotete hver gang, og virker opptatt av helt andre ting enn min helse. Enten det er noe galt med printer, eller tar en annen telefon. Sliter veldig med kommunikasjonen med denne legen. Samtidig er det utrolig vanskelig og få time, samt er han alltid LENGE forsinket. Jeg vet ikke at jeg er syk 2 mnd før jeg er syk.