Moerveien legesenter DA

Moerveien 14 1430 Ås

Siste vurderinger av Moerveien legesenter DA

Dyktig lege

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Gryten er en kunnskapsrik og grundig lege. Han er dessuten flink til å lytte til andre og til å ta pasientene på alvor.
Grytten nøler ikke med å sende pasientene videre til spesialist, dersom det er nødvendig og han er først og fremst opptatt av pasientenes beste.
Vi er svært fornøyd med ham!

En lege som bryr seg

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Maria er den beste legen jeg, og familien min, noen gang har hatt. Dette er en lege som vil at du skal bli frisk, ha bedre livskvalitet og som faktisk setter seg inn i hva problemet ditt er.

Du må ofte sitte å vente på timen din, noe som jeg forstår godt siden hun bryr seg om pasientene sine og tar tid til å snakke om ting og vurdere hva som kan gjøres. Hun setter også opp timer for å følge opp bare for å snakke om ting fungerer bedre nå og om alt er bra.

I en familie med dårlige gener og kroniske smerte har Maria vært uerstattelig. Hun gir ikke opp til hun finner noe som fungerer for deg. Hun kan være litt streng men hun sender deg alltid til spesialister, og blodprøver, osv.

Veldig seriøs

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Hun er en lege som jeg føler trygghet hos, og som tar på alvor mine helsespørsmål. Hun er veldig flink til å sende meg videre i helsesystemet for ytterligere undersøkelser.

Veldig dyktig og hyggelig

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Hun tar seg god tid, er omsorgsfull og empatisk. Svært fornøyd med henne. Har hatt et par alvorlige tilfeller av sykdom i familien og hun har håndtert det på en utmerket måte.

Dyktig lege men...

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Vanvittig kunnskapsrik lege, men dessverre så er det alltid lange ventetider, og man må bestille time idiotisk lang tid i forveien. Da du kombinerer det med at han ikke sender påminnelser, da blir det mange betalinger for legetimer man har glemt.