Moerveien legesenter DA

Moerveien 14 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Moerveien legesenter DA

Lite respons og dømmende blikk

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Gledet meg veldig til å gå til Grytten etter nesten 3 år på ventelisten, men ble dessverre veldig skuffet. Jeg følte at han så på meg som en hypokonder og ikke tok meg seriøst. Han var mer opptatt av å avfeie symptomene mine som "tilfeldige" eller "det kan være noe annet" enn å stille spørsmål og undersøke. Jeg fortalte om at jeg hadde slitt med en rekke symptomer over flere år. Allikevel ble han overrasket over prøvesvaret, og ventet med å sende henvisning til etter jeg hadde avlevert den samme prøven på nytt med samme resultat. Opplevde han flere ganger som surrete. Han glemte hvilke tester jeg hadde fått og hvorfor fordi det ikke sto i journalen og slurvet på resepten. Han glemte å følge opp jern, jeg måtte spørre om det selv. Han fulgte heller ikke opp en kommentar fra laboratoriet. Det kan hende at han vanligvis er en veldig god lege for andre, men jeg følte meg så frustrert, oversett og dømt etter en av timene at jeg ble uvel av å gå inn på legekontoret etter det.

Måtte også dusje hvis han hadde tatt på meg og vaske/kaste ting han tok på på grunn av sterk parfymelukt.

Kunnskapsrik og nøye

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Maria tar sin legegjerning på alvor. Hun sender videre til spesialister når hun selv føler det er nødvendig. Har bare positiv erfaring med henne

Trygg og informativ

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Min fastlege var ikke tilgjengelig, og fikk da time hos Dr. Garder. Varm, imøtekommende, trygg og flink til å informere om hva som skal gjøres.

Imøtekommende , trygg og forståelsesfull. Samtidig som han er en meget dyktig lege

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Aldri hatt en bedre fastlege. Sendt meg til de rette ekspertene, og gjort livet mitt vesentlig bedre !!

Kunnskapsrik og empatisk lege

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Jeg har hatt Ursin som lege i 10 år, og det er med vemod at jeg må bytte pga flytting. Han har bistått meg gjennom både store operasjoner, og hverdagslige sykdommer. Jeg setter pris på at han ser på mitt liv som en helhet. Jeg skal savne ham, og de hyggelige folk på kontoret. Det er vanligvis slik at du må vente en god stund før du få komme inn, men det er også mulig å få en time veldig tidlig f.eks. kl. 05:00, og da kommer man inn med en gang. Anbefales!