Moerveien legesenter DA

Telefonnummer64 97 44 8064 97 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Moerveien 14 1430 Ås

Siste vurderinger av Moerveien legesenter DA

Dyktig lege men...

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Vanvittig kunnskapsrik lege, men dessverre så er det alltid lange ventetider, og man må bestille time idiotisk lang tid i forveien. Da du kombinerer det med at han ikke sender påminnelser, da blir det mange betalinger for legetimer man har glemt.

Hyggelig og forståelsesfull

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Utfører grundig målinger og vurderinger. Sender til videre undersøkelse. Gir seg ikke før hun har klarlagt resultatet og gir gir omgående beskjed når hun har fått beskjed. Tar seg tid til å snakke og gi råd, god til å lytte på alt en måtte ha av spørsmål eller problemer relatert til helse.

Dyktig lege og legesenter

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Jeg har hatt Mikal som fastlege i ca 3 år, og nå må jeg dessverre bytte på grunn av flytting.

Mikal Ursin er en dyktig lege og et medmenneske. Jeg føler meg alltid velkommen og ivaretatt når jeg ringer eller kommer til time. Det gjelder også hos damene i resepsjonen, som er hyggelige, imøtekommende og løsningsorienterte.

Å være pasient hos Mikal er enkelt. Han er hyggelig og avslappet. Han kjenner meg og min sykdomshistorie (både fysisk og psykisk) og spør hvordan det går.
Han har også litt humor, noe jeg synes er en verdifull egenskap hos en lege.

Jeg anbefaler Mikal Ursin og Moerveien legesenter på det varmeste.

Rotete og vanskelig kommunikasjon

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Nå har jeg benyttet denne legen både i svangerskap og ikke. Men han er like rotete hver gang, og virker opptatt av helt andre ting enn min helse. Enten det er noe galt med printer, eller tar en annen telefon. Sliter veldig med kommunikasjonen med denne legen. Samtidig er det utrolig vanskelig og få time, samt er han alltid LENGE forsinket. Jeg vet ikke at jeg er syk 2 mnd før jeg er syk.

Hver sin smak..

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Ursin er sikkert en faglig dyktig lege, men jeg føler sjeldent at jeg får tid til å snakke ferdig før han skal snakke bort bekymringene mine.

Ursin er ofte forsinket, og det er mange ganger jeg har sittet 1time på venterommet, og uten at noen gir beskjed.

I forbindelse med svangerskap skulle jeg ta blodprøver hos "assistenten" hans, og jeg måtte tilbake 3 ganger før hun klarte å ta riktige prøver.. Dette burde jo vært en enkel sak. Dette er dessverre ikke første gangen jeg opplever slurv og rot på dette legesenteret.

Vanskelig kommunikasjon mellom meg og legen, i tillegg til lange ventetider, rot og surr, er nok til at jeg har byttet fastlege nå. Men hver sin smak.