Moerveien legesenter DA

Moerveien 14 1430 Ås

Siste vurderinger av Moerveien legesenter DA

Hver sin smak..

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Ursin er sikkert en faglig dyktig lege, men jeg føler sjeldent at jeg får tid til å snakke ferdig før han skal snakke bort bekymringene mine.

Ursin er ofte forsinket, og det er mange ganger jeg har sittet 1time på venterommet, og uten at noen gir beskjed.

I forbindelse med svangerskap skulle jeg ta blodprøver hos "assistenten" hans, og jeg måtte tilbake 3 ganger før hun klarte å ta riktige prøver.. Dette burde jo vært en enkel sak. Dette er dessverre ikke første gangen jeg opplever slurv og rot på dette legesenteret.

Vanskelig kommunikasjon mellom meg og legen, i tillegg til lange ventetider, rot og surr, er nok til at jeg har byttet fastlege nå. Men hver sin smak.

God lege som jeg stoler på

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Har hatt Maria Garder som fastlege over flere år. Jeg opplever henne som en omsorgsfull lege som bryr seg. At hun sjekker ut ting på nett tar jeg bare som en ekstra kvalitetssikring. Opplever at hun gjør det hun må/skal på PC, og i høyeste grad tar seg tid til å lytte. har til og med opplevd å få henvendelse fra henne da jeg glemte en legetime, hvor hun lurte på om alt sto bra til, og om jeg ønsket å bestille ny time.

Veldig fornøyd

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Var inne for å få fikset det jeg trodde var en soppinfeksjon. Da jeg kom inn til time, spurte jeg om det var mulig å få fjernet spiralen i tillegg. Det var ikke noe problem. Legen tok også prøver som jeg ikke hadde forespurt. Det hele endte med antibiotika ettersom han ikke ville ta risikoen på at det var en infeksjon, som kunne spre seg.

Jeg har aldri opplevd en så behagelig lege, han kunne virkelig jobben sin! Veldig fornøyd.

En ekte Lege

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd. Har gjort mer enn jeg forventet av en lege.
Har alltid god tid og er en veldig god lytter.

Veldig fornøyd!

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Jeg har ingenting å utsette på vår fastlege Grytten, han tar seg god tid, lytter og er spesielt flink med barn.
Min erfaring med damene på kontoret / i resepsjonen er imidlertid ikke like bra. Jeg opplever at de er utålmodige, irriterte og lite hensynsfulle når det kommer til å forholde seg til barn.