Moerveien legesenter DA

Tlf: 64 97 44 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Moerveien legesenter DA

Hver sin smak..

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Ursin er sikkert en faglig dyktig lege, men jeg føler sjeldent at jeg får tid til å snakke ferdig før han skal snakke bort bekymringene mine.

Ursin er ofte forsinket, og det er mange ganger jeg har sittet 1time på venterommet, og uten at noen gir beskjed.

I forbindelse med svangerskap skulle jeg ta blodprøver hos "assistenten" hans, og jeg måtte tilbake 3 ganger før hun klarte å ta riktige prøver.. Dette burde jo vært en enkel sak. Dette er dessverre ikke første gangen jeg opplever slurv og rot på dette legesenteret.

Vanskelig kommunikasjon mellom meg og legen, i tillegg til lange ventetider, rot og surr, er nok til at jeg har byttet fastlege nå. Men hver sin smak.

God lege som jeg stoler på

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Har hatt Maria Garder som fastlege over flere år. Jeg opplever henne som en omsorgsfull lege som bryr seg. At hun sjekker ut ting på nett tar jeg bare som en ekstra kvalitetssikring. Opplever at hun gjør det hun må/skal på PC, og i høyeste grad tar seg tid til å lytte. har til og med opplevd å få henvendelse fra henne da jeg glemte en legetime, hvor hun lurte på om alt sto bra til, og om jeg ønsket å bestille ny time.

Veldig fornøyd

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Var inne for å få fikset det jeg trodde var en soppinfeksjon. Da jeg kom inn til time, spurte jeg om det var mulig å få fjernet spiralen i tillegg. Det var ikke noe problem. Legen tok også prøver som jeg ikke hadde forespurt. Det hele endte med antibiotika ettersom han ikke ville ta risikoen på at det var en infeksjon, som kunne spre seg.

Jeg har aldri opplevd en så behagelig lege, han kunne virkelig jobben sin! Veldig fornøyd.

En ekte Lege

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd. Har gjort mer enn jeg forventet av en lege.
Har alltid god tid og er en veldig god lytter.

Veldig fornøyd!

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Jeg har ingenting å utsette på vår fastlege Grytten, han tar seg god tid, lytter og er spesielt flink med barn.
Min erfaring med damene på kontoret / i resepsjonen er imidlertid ikke like bra. Jeg opplever at de er utålmodige, irriterte og lite hensynsfulle når det kommer til å forholde seg til barn.

Ryddig og presis, passe restriktiv.

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Jeg syntes hun er ryddig og presis - passelig restriktiv.
Har ikke hatt de store behovene, men får inntrykk av at hun følger opp og engasjerer seg på en fin måte.

Tar deg seriøst

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Jeg liker Ursin veldig godt som lege. Han tar alt seriøst og setter flere problemer i sammenheng for å finne en årsak. Ikke noe problem å få time hvis du er tidlig oppe.

Unacceptable billing

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

It is just simply unacceptable to make an appointment ONE YEAR in advance and without sending the patient any reminder/notification charge them for not showing up.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Hun er seriøs og dyktig, tar seg tid til å lytte og tar meg alvorlig.
Føler at hun har god tid til pasienten.
Lett å bestille time/resept, enten sms eller e post.
Maks 10 min ventetid.

Faglig dyktig

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Han er engasjert ,du blir tatt på alvor .Problemfritt å ta opp flere ting når man er på konsultasjon. Lett å prate med ,forståelse full

Best av alle

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Ursin er den beste av de sju fastlegene jeg har vært borti. Engasjert og faglig svært dyktig. Veldig greit å få time hvis det passer med odde tidspunkt.

Den dårligste legen jeg har hatt.

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Denne legen er ikke helt god. Hun er motvillig til å sende meg til spesialist når jeg har bedt om det. Når hun omsider samtykker når jeg instendig ber om det, saboterer hun ved å vente med å sende anmodningen videre og jeg må purre i flere uker. Enkle kirurgiske inngrep som er vanlig hos fastlegen utfører hun heller ikke.
Bare et fordyrende mellomledd. Fullstendig bortkastet tid og penger. Denne legen har aldri gjort noe som helst for å gagne meg. En kverulant av dimensjoner.

Veldig bra

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Man blir tatt seriøst, han er profesjonell og gjør en reell innsats for å finne problemet.
Uproblematisk å ta opp flere ting i løpet av en time, verdt litt ventetid.
Hyggelig og imøtekommende.
Anbefales på det sterkeste!

Dyktig lege!

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Både min mann og jeg har hatt Grytten som fastlege i 12 år. Vi har begge flere alvorlige kroniske lidelser. Grytten ser både detaljene og helheten på en meget god måte. Han er grundig. Legesenteret er godt drevet og er det krise skjønner kontorpersonellet dette og sørger for at vi får hjelp.

Meget god og dyktig lege

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Både min kone og jeg har hatt Grytten som fastlege i 12 år. Vi har begge flere alvorlige kroniske lidelser. Grytten ser både detaljene og helheten på en meget god måte. Han er grundig. Legesenteret er godt drevet og er det krise skjønner kontorpersonellet dette og sørger for at vi får hjelp.

Veldig dyktig lege

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Kan anbefales! Jeg er veldig fornøyd.Han er grundig, faglig dyktig,lyttende og tar seg god tid.

En svært dyktig lege.

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Jeg har hatt Ole Grytten som fastlege siden jeg flyttet til Ås i 2002. Jeg opplever han som en svært dyktig allmennlege. Han tar seg tid til å lytte og spør om nødvendig informasjon. Han er grundig og omsorgsfull. Hans rolige væremåte og litt småprating gjør at jeg slapper av litt. Han gir god informasjon om sykdommen, og virkninger og bivirkninger av medisiner. Ved å være lydhør til meg som pasient og gi sin medisinske vurdering opplever jeg å få riktig behandling. Jeg har stor tillit til ham. Da jeg i september ringte legekontoret med min bekymring om at jeg hadde fått kreft fikk jeg time umiddelbart. Grytten mente kulen jeg hadde kjent i magen krevde ytterligere undersøkelser. Han ordnet en time på Ski sykehus til ultralyd og ct samme dag. Bildene ble så sendt videre til A-hus. Grytten fulgte opp med telefoner til A-hus for å få svar på ct og time til operasjon. Det ble konstatert nyrekreft. Dette var en svært tøff tid for meg, og da var det godt å ha en fastlege som tok tak i dette for meg. Han ringte meg også for å høre hvordan jeg hadde det. To uker etter at jeg kom til Grytten med min bekymring var jeg operert. Oppfølgingen i etterkant er også helt fantastisk. En virkelig god støtte å ha i en vanskelig tid.
Mine to barn har også vært hos ham. Han er flink til å prate med barna. Med sin rolige og lune væremåte har legebesøkene med barna gått fint.
Damene på forværelset er veldig hyggelige og omsorgsfulle. Her får du også tatt prøver.
Jeg har alltid fått time når jeg har hatt behov for det. Det er mulig å bestille time på sms.
Jeg anbefaler på det varmeste Ole Grytten som fastlege.

Seriøs, hyggelig og punktlig!

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Lydhør overfor mine synspunkter, samtidig som hun ikke unnlater å presentere realitetene for meg som pasient. Oppfatter at pc-bruken hennes er fornuftig for å kunne dokumentere og få øye på endringer i min tilstand. Alltid blid og hyggelig, og ikke minst punktlig! Eneste lege jeg har hatt som aldri har vært mer enn 5-10 min fosrinket, selv på slutten av arbeidsdagen.

Den beste

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Fantastisk hyggelig, seriøs og dyktig. Har endelig funnet en lege hele familien trives med.

Ubeskrivelig

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Legen viser lite empati og interesse ,opptatt av Pc en hele tiden. Har lite peiling på riktige diagnoser ,søker medisiner på nettet fordi hun er usikkert på hva som er riktig og samtidig vil ikke hjelpe og vil gjerne avvente til den syke blir enda sykere. Hun gir ingen veiledning og mangler erfaring og lege kompetanse.