Froland Kommunale Legekontor

Furuvegen 1 4820 Froland

Siste vurderinger av behandlere ved Froland Kommunale Legekontor

Mangler erfaring.

Lege: Jørgen Øvreås Brochmann Skrevet

Ikke god på undersøkelser. Usikker. Henviser videre, men har vansker med å forklare funn. Trenger masse erfaring. Det er for galt at pasientene skal måtte ha en nyutdannet lege som fastlege. Det er ikke godt nok!

Lite hjelpsom

Lege: Ivar Nordmand-Solfjell Skrevet

I begynnelsen virket han flink og hjelpsom og henviste til videre utredning. Men forverrer en situasjon seg,er han ikke flink til å sende deg videre til en bredere utredning. Feiler man noe annet enn forkjølelse eller influensa etc. anbefaler jeg å finne en annen lege.

Dyktig og tar deg på ordet

Lege: Marthe Haugland Evensen Skrevet

Mine erfaringer så er hun en svært grundig lege. Undersøker deg svært nøye , lytter på det du har og si. Hun er svært imøtekommende og alltid blid.

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Jørgen Øvreås Brochmann Skrevet

Her har du en forståelsesfull og dyktig lege som tar seg god tid, undersøker deg nøye og hører på hva du har å si.. Han tar deg på alvor og er veldig imøtekommende og positiv til alt. Vi alle hjemme har han til fastlege og vi er svært fornøyd med det. Her har du en kvalitetslege!

Trygg og grundig

Lege: Sigurd Vålandsmyr Holen Skrevet

Legen tek seg god tid til pasienten, han fremstår som lyttande og interessert i pasienten.
Han har god faglig kompetanse, og man føler seg trygg på at han veit kva han gjer.

Flink til å kommunisere med barn, han snakkar ikkje over haudet til barnet men henvender seg direkte til han/ho.