Ivar Nordmand-Solfjell

Furuveien 1 4820 Froland
Ivar Nordmand-Solfjell er en av 6 fastleger i Froland

Siste vurderinger av Ivar Nordmand-Solfjell

Lite hjelpsom

I begynnelsen virket han flink og hjelpsom og henviste til videre utredning. Men forverrer en situasjon seg,er han ikke flink til å sende deg videre til en bredere utredning. Feiler man noe annet enn forkjølelse eller influensa etc. anbefaler jeg å finne en annen lege.

elendig på å komunisere

stiller på hjemmebesøk, men tror litt for mye på at kroniske plager kan kureres med "å ta seg sammen" har nå halvert min dags dose medisiner uten å komunisere med meg som pasient overhode....kommer til å bytte lege så fort jeg finner en som er intresert i å gjøre jobben sin OM LEGEN IKKE KAN KURERE DEG BØR HAR GJØRE ENKLE GREP FOR Å LINDRE SYKDOMMEN

Den beste legen jeg har hatt

Ivar er en pliktoppfyllende og god lege. Jeg vil påstå en av de beste jeg har hatt. Føler meg trygg på at han gjør det som er mulig.

Bra fastlege

Legen er forholdsvis ny ved senteret, og det tok litt tid å "bli kjent" med ham. Han viser ikke overstrømmende empati, som sin forgjenger, og lytter heller ikke med samme intensitet og innlevelse. Men etter å ha vært der noen ganger har jeg inntrykk av at han vil mitt beste og at han nok er mer forståelsesfull enn jeg først antok. Han henviser gjerne videre når han er usikker selv, og han følger opp med telefonsamtaler eller brev hjem med prøvesvar. Noen ganger kan han virke litt stresset.