Grong Helsesenter

Blåklokkeveien 16 7870 Grong

Siste vurderinger av behandlere ved Grong Helsesenter

Sikkert flink, men...

Lege: Kamilla Stylo Czownicki Skrevet

Camilla er sikkert en flink lege, men dessverre fikk jeg sjelden se det. Søt og hyggelig, men usikker på egen kunnskap. Hun måtte stadig sjekke med kollegaer før hun klarte å bestemme seg. Opplevde at nesten hver eneste time var kraftig forsinket, eller ble avlyst/ utsatt pga legens eget sykefravær. Treg til å fornye resepter. Jeg byttet tilslutt fastlege til meg og mitt kronisk syke barn pga ustabil tilstedeværelse av legen.

Utrolig dyktig og forståelsesfull lege!

Lege: Peter Mielcarek Skrevet

Peter er en helt fantastisk lege som virkelig tar sine pasienter seriøst. Hadde det ikke vært for at han tenkte litt utenfor boksen så hadde jeg aldri fått den helsehjelpen jeg trengte så fort som jeg fikk.

Kan absolutt anbefales på det sterkeste!

En lege som tar pasientene på ordet

Lege: Kamilla Stylo Czownicki Skrevet

Kamilla er en lege som lytter, og som tar pasientene sine på alvor. Hvis alle fastleger var som henne er jeg ganske sikker på at alle ville vært fornøyde.
Det eneste minuset er ventetiden for å få time til henne.

Fantastisk fastlege

Lege: Martin Width Kielland Skrevet

Har hatt Martin som fastlege over 1 år. Han har fulgt meg opp tett med sammensatte utfordringer, men i hovedsak psykiske problemer. Dette har han utført på en faglig god og trygg måte, og jeg har nå kommet meg gjennom en tung depresjon uten bruk av spesialisthelsetjenesten. Martin kan varmt anbefales som fastlege!

Faglig dyktig, empatisk og lyttende

Lege: Kamilla Stylo Czownicki Skrevet

Dr. Stylo Czownicki er grundig, faglig dyktig og empatisk. Setter seg inn i pasientens "lidelser" og leser jorunalen (papirformat). Hun tar seg god tid og henviser videre dersom det er nødvendig.

Er hun i tvil så konsulterer hun leger på nærmeste sykehus. Veldig betryggende som pasient, en føler seg sett og ivaretatt. En empatisk og fagligdyktig lege, som dessverre flyttet til annen kommune. Ett stort tap for meg og alle andre pasienter.