Risavika Legekontor

Risavika Havnering 247 4056 Tananger

Siste vurderinger av behandlere ved Risavika Legekontor

Fantastisk lege

Lege: Anish Varughese Abraham Skrevet

Vi vurderer å bytte fra vår lokale fastlege fem minutter unna, og reise fra Sandnes til risavika for å ha Abraham som fastlege. Det sier sitt. Trygg, pålitelig, kunnskapsrik, tillitsvekkende og tar sine pasienter på alvor. Takk for all hjelp vi fikk det halve året vi hadde deg som vikarlege i Sandnes.

Very glad to find this doctor

Lege: Anish Varughese Abraham Skrevet

It doctor which give time for his patients,and care what you are concern about. As a foreigner in Norway sometimes it no easy to find good doctor who will care about you,but DR.Anish Varughese Abraham I would recommend to anybody.Me and my wife very happy.
Thank you doctor Anish Varughese Abraham.

MEGET DYkTIG

Lege: Brit Hov Skrevet

Bare positivt.Topp kvalitet.Legesekreterene er det samme.Veldig dyktig.Blir veldig godt kontrollert.

Empatisk og god lege.

Lege: Brit Hov Skrevet

Lege som bryr seg virkelig om deg som person. Kan bruke sin egen fritid om det er behov for det.
Lett å få time, får time samme dag om det er behov for det.
veldig tilgjengelig lege som er veldig positivt. Tar max 2dager før reseptene er inne om det er bestilt, somregel samme dag.
Henviser om det er nødvendig for det. Tar tak i det som trengs. Empatisk og god!
Kunne vært noe bedre å undersøke fks lungene hvis man kommer med kraftig hoste.

Det lille negative som er:
-Ofte må jeg holde samtalen i gang.
-Er litt dårlig til å følge med på prøvesvar. Noe som har blitt min jobb, for stoler ikke helt på henne der.
- Hun kan bli sur på noe og da føles det veldig personlig.
- Har en gang følt at hu løy til meg, noe jeg fant ut i ettertid.

Det er selvfølgelig negativt med alle leger, men vil at det positive skal legges mest vekt på her.

De som jobber i resepsjonen er noen fantastisk hyggelige damer!
Aldri møtt negativt på noen måte.

Arrogant og ekstremt lite hjelpsom

Lege: Anish Varughese Abraham Skrevet

Ingen hjelp å få. Veldig lite hjelpsom dame i resepsjonen. Burde aldri sittet der. Hissig og ekstremt lite informativ. Er det slik de møter sjuke folk? Styr unna!