Risavika Legekontor

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Risavika Legekontor

Forståelsesfull

Lege: Brit Hov Skrevet

En lege som viser engasjement og forståelse. Ser ikke bare sykdommen men pasienten bak sykdommen. Tar seg tid til å lytte og hjelpe.

Takk for god hjelp dr. Brit Hov

Lege: Brit Hov Skrevet

Dr. Brit Hov er en faglig svært dyktig lege som ser hele meg, ikke bare problemer og diagnoser. Hun er god til å lytte og gir meg den tid som er nødvendig. Hun virker genuint interessert og gjør det hun kan for å finne løsninger slik at jeg kan bli frisk eller få det bedre f.eks. ved kroniske tilstander.Hennes vilje til samarbeid med andre i helsevesenet setter jeg også pris på. Og når det trengs blir jeg henvist til spesialhelsetjenesten, da forklarer hun på en god måte hvordan den aktuelle undersøkelsen utføres slik at jeg kan være litt forberedt. Når jeg møter til time er det sjelden lang ventetid. Litt verre er det å komme gjennom på telefon. Men når jeg virkelig har behov for å snakke med dr. Hov via telefon, holder hun ord og ringer meg opp igjen når hun er ledig. Dr. Hov tar pasientene sine på alvor, hun er tålmodig og deler sin kunnskap med oss på en enkel og forståelig måte. Hos dr. Hov føler jeg meg trygg og godt ivaretatt.