Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Landås Legesenter AS

Profesjonell, ekte og pasientnær

Lege: Sunneva Stokke Skrevet

Dr. Stokke tar deg på alvor, ser deg, setter i gang tiltak til rett tid, god på å informere og lytte, og sier i fra og jobber virkelig for helsa til pasientene sine

Blir ikke tatt seriøst.

Lege: Renate Graue Skrevet

Får ikke svar på problemene mine, bare utsatte timer. Har vært inne til time 4 ganger nå, alle blir fakturert men har bokstavelig talt ingen fremgang på de fysiske/psykiske problemene mine. Det er ikke lagt en plan for veien videre en gang.

Fantastisk lege

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

Mokx er en dyktig, trygg, varm og allsidig lege som lytter, bryr seg, henviser og støtter deg når du ber om hjelp fra henne. Hun gjør alt for at du skal få det bedre, kan utføre mange oppgaver og er god til å snakke med og følge opp pasientene sine. Med henne som fastlege er jeg i trygge hender. Anbefaler Mokx på det varmeste, og vil aldri bytte til noen annen lege igjen. Hilsen takknemlig pasient!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

Mokx er en dyktig og god lege hun har alltid tid til meg. Hun hjelper meg mye og er alltid tilgjengelig og støttende. Hun har hjulpet meg mye og er en lege som vi kan stole på og jeg kan anbefale henne på det varmeste.

Effektiv

Lege: Renate Graue Skrevet

Effektiv, punktlig, og hyggelig ung lege. Tar deg i mot med bred smil. Fullstendige undersøkelse. :)