Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Landås Legesenter AS

Flink, følger godt opp

Lege: Agnete Lossius Skrevet

Gikk gjennom alle medisiner jeg har tatt i mange år da hun ble min fastlege, fant feil og justerte.
Åpen og vennlig for alle nye store og mindre plager.

Empatisk

Lege: Agnete Lossius Skrevet

En ung lege med mye kunnskap. Hun er trygg og god å snakke med, og er åpenbart faglig veldig flink. Landås legesenter er et stort og fint legesenter med hyggelig personale. Anbefales.

Lite ålreit

Lege: Agnete Lossius Skrevet

Hun var hyggelig og imøtekommende de første fem minuttene og etter det var rullgardina nede. Tok ikke problemene seriøst, hadde dårlig tid og var åpenlyst stresset hver gang jeg besøkte henne. Sikkert god faglig, men dårligere pasientbehandling skal du lete lenge etter.

Varm og forståelsesfull

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Kristin er dyktig, profesjonell og en utmerket fastlege. Hun er varm og ser mennesket.
Hun svarer ekstremt raskt på helsenorge. Nesten så raskt at jeg blir bekymret for om hun i det hele tatt tar seg fri. Jeg har til og med fått svar når jeg har stilt spørsmål på kvelden.
Hun har god kunnskap og forståelse for problemstillinger med barn og voksne. Jeg har sjeldent følt meg så ivaretatt.

Imidlertid er hun populær og har mange pasienter så man må gjerne vente en uke for å få time. Heldigvis har legesenteret akutt-timer man kan få om man ringer inn på morgenen.

Trygghet og omsorg

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

En dyktig lege som bryr seg om sine pasienter og følger dem godt opp. Setter seg inn i ny informasjon og er interessert i hva pasientene faktisk opplever i hverdagen relatert til helsetilstand. Meget tilgjengelig både i person og på nett og telefon.