Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Landås Legesenter AS

En dyktig og kunnskapsrik lege!

Lege: Renate Graue Skrevet

Den flinkeste fastlegen jeg har noen gang har vært hos. Kunnskapsrik, imøtekommende, omsorgsfull og tar seg god tid. Veldig fornøyd med Renate!

Dyktig

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Veldig dyktig lege som lytter, er empatisk og løsningsorientert. Håper hun snart er tilbake på legesenteret.

Fantastisk pasientbehandling

Lege: Kristine Løwø Skrevet

Jeg har alltid vært veldig fornøyd med Kristine, følt meg godt ivaretatt og trygg. Hun har fulgt opp godt i alle tingene som har blitt tatt opp. Vikaren(Renathe) som er for hun nå er helt fantastisk, blid og imøtekommende, tar skikkelig tak i ting og svarer alltid kjapt over nett om det er noe. Har tidligere synes det har vært vanskelig å ta opp ting og å føle at legen har tid til meg, slike problem er det aldri med disse. Super fornøyd!

Veldig misfornøyd

Lege: Kristine Løwø Skrevet

Familien vår byttet til Landås legesenter fra et annet legesenter pga vår tidligere fastlege ble pensjonist. Siden oktober 2019 og frem til juni 2020 har vi enda ikke fått møtt vår ny fastlege. På tre henvendelser har vi måtte gått til tre forskjellige leger! Og det er også vanskelig å få hastetime at vi i to tilfeller måtte gå til privat klinikk. Servicen til legesekretær var også helt elendig. Jeg fikk en henvisning til en spesialist med 6 måneds ventetid. Da jeg klarte selv å få tak i en annen spesialist med kun 2 måneds ventetid, ba jeg legesekretær om å videresende min henvisning til denne spesialisten i stedet. Men det var visst ikke mulig uten å ha enda en ny legetime for det!

Du vil heller ikke få beskjed og mulighet til å betale på legesenter fordi de liker å sende deg fakturaer. Det kostet meg f.eks. ingenting å flytte journaler til Landås Legesenter, men å flytte journaler fra Landås legesenter kostet oss over 500kr. Jeg angret på at jeg byttet til Landås Legesenteret.

Fantastisk

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Trygg, lytter alltid og har alltid tid. Tar meg på alvor, henviser vidare og skriver ut informasjon der eg kan lese meir om eg ynskjer det. Hadde aldri bytta hadde det ikkje vore for 3 timar køyring etter flytting blei for langt. Tusen takk, heldig er den som får min plass på di legeliste. Vikaren som er for Anette i år er og svært dyktig og tar ting på alvor.