Legekontoret Kleppestø Torg

Kleppestø Senter, Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Kleppestø Torg

Flink og hyggelig lege

Lege: Johan Fredrik Kayser Skrevet

Jeg er kjempefornøyd. Har hatt han som lege siden før fastlegeordningen kom. Lett å kontakte via e-post for å få time og resept. Henviser alltid videre hvis det er nødvendig.

En fantastisk lege!

Lege: Johan Fredrik Kayser Skrevet

Jeg har hatt ham som lege i nesten 30 år, og han er helt fantastisk! Spørrende og lyttende, og han har alltid omtanke. Godt humør også. Han ringer hvis det skulle være noe med hensyn til prøver eller videre utredning. Akkurat slik en lege skal være! Det eneste er at det kan være lang ventetid for årlig legetime, men er det noe som haster kommer man til raskt.

væVeldig fornøyd

Lege: Johan Fredrik Kayser Skrevet

Har hatt han som fastlege i 8 år nå og er strålende fornøyd. Det er ikke alltid at vi er enige, men han hører alltid på meg og tar mine behov på alvor. Er også helt fantastisk med datteren min.

Utgått på dato

Lege: Johan Fredrik Kayser Skrevet

Hadde denne legen som fastlege i en periode, det var en svært dårlig opplevelse. Han evner ikke å se ting fra pasientens ståsted, bestemmer seg tidlig for en diagnose og leter deretter kun etter tegn som kan bekrefte diagnosen, og overser alt som taler mot. Innrømmelse av feil eller usikkerhet er fullstendig uaktuelt, selv ikke når spesialister setter ham grundig på plass. Han er utgått på dato som lege og jeg unner ingen å oppleve hans arrogante pasientbehandling.

Kjempefornøyd!

Lege: Johan Fredrik Kayser Skrevet

Akkurat slik jeg forventer en fastlege skal være. Fantastisk ved oppfølging, og henvisning til ekspertise ved nødvendighet.
Ved å bruke e-post får jeg time ut fra hvor akutt sykdommen er, og slipper tlf kø. Får på dagen hvis nødvendig.