Leirfjord Legekontor

Leland 8890 Leirfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Leirfjord Legekontor

God lege som tar seg tid til pasient

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Kan være nokså lang ventetid, men ellers en dyktig og folkelig lege. Etter mitt inntrykk ser han det helhetlige menneske og er flink til å drøfte ting med pas., og ikke minst flink til å spørre hvis det er noe han er usikker på. Høflig og stresser ikke for å få unnagjort timen. Får gjort ting unna, som regel uten noe særlig utsettelser, men selvfølgelig kan det bli tidspress på alle når det er ferietid. Alt i alt 4,5 - 5 i karakter! :)

En grundig og dyktig lege

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Setter seg nøye inn i sykdomssituasjonen og er veldig grundig i det han gjør. Flink til å følge opp.
Har dessverre for få pasientdager og derfor noe ventetid.

Passer ikke som lege!

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Takk for at man ikke har han lenger..En så arrogant lege skal man lete lenge etter! Hadde ikke tid til deg,og avfeier ting altfor lett,ikke henviser han heller videre når det trengs..Nei,noe kjemi med den fastlegen,var det ikke i det hele tatt! Synd å si det,men har rett og slett ikke noe positivt å si om han som fastlege.Kanskje han har blitt likere etter jeg gikk der,ikke vet jeg,men da var det ikke bra..Dessverre..

En av de beste

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Hadde Jørgen som fastlege i tre år, og byttet kun fordi jeg flyttet langt unna. Han er en av de beste legene jeg noensinne har hatt :)

Fantastisk flott lege.

Lege: Ole Helge Knutsen Skrevet

Tar pasientene sine på alvor. Tar seg tid til å høre på deg..