Dyrendals Medisinske Senter

Dyrendalsveien 13C 1778 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Dyrendals Medisinske Senter

Elendig tilgjengelighet

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet

Veldig vanskelig å få tak på. Ringte en torsdag, satt i telefonkø i 58 minutter. med beskjed" det er mange som ringer til oss, du er i kø". etter en time leiter vi opp åpningstider, og ser Torsdag stengt. Da kan man vel sette den infoen på telefonsvareren! Også dårlig info til pasienter når legen har sommerstengt. Ganske viktig å få ut faste medisiner i tide... Ved oppmøte viser hun lite interesse, og har dårlig tid. Ikke bra, skal bytte fastlege

Håpløst å få time

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet

Dr.Stranger er okei som lege når du først får time, men legekontoret er det verste jeg har vært borti.

Det er en håpløst å få time, da telefontidene er så begrenset og det ikke finns noen annen måte å kontakte de på. Virker som det bare er en kontordame der, og om ho er syk er er det kjørt. Torsdag er det stengt.

Prøvde å ringe to dager på rad her forleden. Første dagen var telefonen bare åpen til klokka 12 (vanligvis til 15-16), satt i kø i 35 min før jeg måtte tilbake til jobb. Andre dagen var det helt stengt på grunn av sykdom, vet ikke om det gjaldt legen eller kontordama, men å bestille time gikk hvertfall ikke. Ventetidene er allerede lange, så plusser man på de ukene det tar å få tak i selve legekontoret.

- Men om det var akutt så kunne man banke på døra hos vikarlegen. Banke på?! Jeg vil ikke sitte hos en lege og brette ut om problemene mine for at folk når som helst skal komme å forstyrre.

Jeg har små problemer som hadde blitt løst på noen minutter, og det provoserer meg at det skal ta flere uker å få time til å høye en medisindose (en medisin jeg dessuten trenger time til rådføring om, da apotekteknikeren gjorde meg oppmerksom på en dårlig kombinasjon av piller som legen ikke nevnte noe om). Føler med de som faktisk er syke og trenger hjelpen hennes, blir helt matt av bare tanken på å prøve å få time at jeg ikke orker prøve lenger.

Styr unna om du kan, angrer på at jeg byttet til dette legekontoret.

Fantastisk

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet

Dette er en lege som ønsker pasienten sitt beste. Kunnskapsrik, faglig dyktig, interessert i å finne den beste løsningen for deg,tar faglige vurderinger i samråd med spesialister dersom det er flere utredninger som er nødvendig. Lytter og er høyst tilstedeværende under legetimen. Hun tar seg alltid tid, selv om jeg vet at hun har det travelt.
Følger opp og går grundig til verks. Med en sykdom som ikke har "faste rammer" for behandling har hun gjort alt hun kan for å hjelpe meg.
Rett og slett en fantastisk lege og dame. Anbefales!
Både legen og sekretæren er hyggelige og flinke.

Trygg og flink.

Lege: Jonas Peter Nicklasson Skrevet

Godt forberedt. Trygg.
Presise og forståelig svar. Lite utenomsnakk. Gode rutiner.
God tilgjengelighet.

Ikke til å stole på

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet

Denne legen er nesten ikke tilgengelig.
Hun har generelt veldig lite kunnskap. Når hun lover noe, kan man være sikkert på at hun skal ikke gjør noe.