Dyrendals Medisinske Senter

Dyrendalsveien 13C 1778 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Dyrendals Medisinske Senter

Flink lege

Lege: Jonas Peter Nicklasson Skrevet

Kan anbefales. Han har god kunnskap, er forståelsesfull og lett å prate med. Føler meg veldig trygg på riktig svar når jeg spør om ting. Får veldig raskt svar når jeg bestiller time/resept på mail/sms. Nesten alltid innen en time. Vil aldri bytte han ut med annen lege. Veldig takknemlig for at hele min familie har han.

Lang ventetid

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet

Fikk time torsdag klokken 14:30. Satt med vår lille gutt i 45 minutter før vi kom inn. (lungebetennelse)
skal bestille ny time mandagen etter for sjekk etter lungebetennelse. Satt 76 minutter i telefonkø.

God fastlege

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet

Dr. Stranger er vennlig, erfaren og grei å forholde seg til. Hun har gode medisinske kunnskaper og er lett å snakke med. Hun tar seg vanligvis god tid under konsultasjonen.

Dyktig, forståelsesfull, punktlig, kunnskapsrik osv osv

Lege: Jonas Peter Nicklasson Skrevet

Må si jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har Dr.Nicklasson som min fastlege. Du følger meg opp til enhver tid, flink til å lytte og til å se løsninger sammen med meg.
Stort pluss at dine to sekretærer er så UTROLIG hyggelige og flinke.
5 av 5 mulige stjerner!!!!

Tar deg ikke på alvor om du er ung

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet

Føler meg ikke tatt alvorlig. Har flere kroniske lidelser og sliter meg igjennom hverdagen da helsa ikke strekker til, men jeg får konstant høre: du er ung vettu, går bra det bare du kommer deg ut, ut og prøve osv. Etter jeg i 10 år har feilet gang etter gang og blitt sykere og sykere og ikke i stand til og jobbe mere. Dette vil hun ikke høre på og avbryter mye for å fortelle meg åssen hun vil jeg skal være også ut av kontoret med resept på noen piller som at de skal fikse alt. Fikk beskjed spis mere piller mot smerter så jeg kan presse meg ut! Ikke sundt for noen å helle innpå smertestiller daglig for å komme igjennom hverdagen og miste livsgleden sin å energien til små dagligdagse ting så man ikke skal havne på noe trygd eller lignende. Jeg vil ikke anbefale denne legen til noen som har psykiske eller kroniske lidelser desverre.