Vestnes Kommune Legesenteret

Brugata 6 6390 Vestnes

Siste vurderinger av behandlere ved Vestnes Kommune Legesenteret

En lege som ikke hører pasienten

Lege: Irina Vadset Skrevet

Irina er en lege som har store problem med å høre hva pasienten snakker om og har et veldig varierende humør

Han har en god kunnskap,føller meg tryggt hos han

Lege: Gabriel Azour Skrevet

Dyktig lege 👍han er flink .
Jeg føller meg tryggt hos han.
Er flink til å finne diagnosen på pasienten synes jeg.

Dyktig lege

Lege: Charlotte Louise Olafsen Skrevet

Charlotte er en utrolig dyktig lege som viser omsorg og empati for sine pasienter. Man får den hjelpen og støtten man trenger og slipper å gå derifra med samme sinn som man kanskje kom dit med. Hun tar seg god tid til å både lytte og forklare. Vet det er stor etterspørsel etter å få henne som fastlege, så det forklarer nok sitt. Alt i alt kjempefornøyd med fastlegen min.

Dårlig lege

Lege: Irina Vadset Skrevet

En lege som ikke lytter til det du har å si. Jeg sliter til tider psykisk og da jeg kom inn, prøvde jeg å forklare hvordan jeg hadde det. Jeg ble avbrutt hele tiden og hun mente at jeg ikke hadde noen grunn til å ha psykiske problemer. Hun mente jeg burde dra hjem, se på naturen og hvordan insektene jobber. Hun sa også at Cipralexen jeg bruker var bare tull og burde slutte. Fortalte også at jeg har tidligere vert med psykolog. Hun sa også at dette var bare tull og ikke noe hjelp i.. Hun sa jeg skulle slutte med Cipralex, men ikke hvordan. Dette er ikke holdbart...

Dyktig lege

Lege: Irina Vadset Skrevet

Dr Irina Vadset er dyktig i sitt fag, har empati og er alltid i godt humør.Kan man ønske seg en bedre lege?