Lyngen legekontor

Telefonnummer400 28 500400 28 5 ...
Kjosveien 20 9060 Lyngseidet

Siste vurderinger av behandlere ved Lyngen legekontor

Dyktig og flink

Lege: Audun Domaas Pedersen Skrevet

Flere ganger har jeg vært sammen med min mor hos Audun. Til tross for at min mor er dement, har han alltid kommunisert direkte til henne. I tillegg har han alltid hatt god tid til pasienten. Fremstår som meget dyktig i sine faglige vurderinger. Har alltid følt oss trygg og velkommen. Godt han jobber i kommunen vår.

Seriøs og omsorgsfull

Lege: Hans-Olav Holtermann Eriksen Skrevet

Han er den eneste legen som noensinne har tatt mine plager alvorlig. Du merker på ham at han bryr seg, og ikke bare er interessert i å tjene penger.

Flink lege

Lege: Audun Domaas Pedersen Skrevet

Er hos han når min fastlege ikke er tilgjengelig. Jeg er fornøyd med Audun og syntes at han er en flink lege.

Fantastisk lege!

Lege: Hans-Olav Holtermann Eriksen Skrevet

Etter veldig mange år med leger som aldri noensinne tok helseproblemene mine på alvor, byttet jeg til denne legen.
Allerede på første konsultasjon ble jeg henvist til den spesialist jeg så lenge hadde ønsket, og fikk dermed satt i gang en skikkelig utredning.

Denne legen er flink til å følge opp.
Særdeles hyggelig og lett å prate med. Veldig kunnskapsrik og faglig dyktig. Varmt anbefalt!
Eneste minus er at det noen ganger er lang ventetid for å få time.

snakker utydelig

Lege: Arne Haugstad Skrevet

vanskelig å få time til, vanskelig å forstå hva legen mener,snakker utydelig og mummler til pasienten, lang ventetid