Lyngen legekontor

Telefonnummer400 28 500400 28 5 ...
Kjosveien 20 9060 Lyngseidet

Siste vurderinger av behandlere ved Lyngen legekontor

løsningsorientert

Lege: Hans-Olav Holtermann Eriksen Skrevet

Fikk hjelp av han da jeg havnet i alkoholens klør. Fulgte opp med regelmessig sjekk av helsen samt ga meg realistiske mål jeg strakk meg etter. Henviste meg videre slik at jeg fikk den hjelpen jeg trengte å nå lever et alkoholfritt liv. Tusen takk for å ha gitt meg livsgnisten og håpet tilbake, nå tørr jeg se familien min i øynene!

Ikke fornøyd.

Lege: Hans-Olav Holtermann Eriksen Skrevet

Mang en avbestillinger, noen med kort varsel. Legen møter ikke til timene; jeg møter da isteden annen lege enn den jeg valgt som fastlege og uten at jeg på forhand blitt spurt om det er greit. Timen går da til å fortelle det min fastlege allerede vet. Håpløs situasjon som vart over tid. Føler at jeg ikke fått hjelpen jeg trenger.

rolig

Lege: Hans-Olav Holtermann Eriksen Skrevet

Jeg har personlig erfart at Hans Olav er en rolig, forståelsesfull å kompetent lege.
De gangene jeg har vært i kontakt med han har han tatt meg alvorlig.
Føler at man kommer til ordet når man snakker uten å bli avbrutt og får svar på det man lurer på.
Han er løsningsorientert og er ikke redd for å si det han mener, dette er bra.

Dykti lege

Lege: Hans-Olav Holtermann Eriksen Skrevet

Man gruer seg aldri til å dra til denne legen. Han er imøtekommende, smilende, lyttende og utrolig hjelpsom. Har hatt han som fastlege i mange år og jeg vil ikke bytte. jeg har aldrig blitt møtt med en slik forståelse som Hans Olav viser. Det eneste som trekker litt ned er at han har litt problemer med å forstå hva et problem er via telefon. Man må snakke med han ansikt til ansikt.

Samvittighetsfull fastlege

Lege: Arne Haugstad Skrevet

Gir seg meget god tid med pasienten. Flink til å lytte. Tar pasienten på alvor. Nøler ikke med å sende pasienten til nærmere undersøkelse ved sykehus.