Borkenes Legesenter

Markveien 4 9475 Borkenes

Siste vurderinger av behandlere ved Borkenes Legesenter

Verdens beste fastlege

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

Lytter og bryr seg, og gjør en innsats for pasienter.
Tar deg seriøst.

Rett og slett bare den beste fastlegen.

Skuffet..

Lege: Inger Alvilde Ingemann Skrevet

Jeg måtte skaffe meg ny lege når jeg flyttet og skulle være student. Jeg har kanskje hos henne 5-10 ganger. Opplevelsen min hos vedkommende var at hun ikke virket så interessert, hun kunne tolke situasjoner og komme med beslutninger uten å ha sjekket om jeg ikke sa ifra. Hun kunne også være sarkastisk og komme med unødvendige kommentarer. Eksempel når jeg sa jeg hadde mange medikamenter på resept og om hun kunne stryke under de jeg skulle hente da sa hun: "jeg kan printe ut et ark som jeg gjør med gamlingene og vise deg" med latter.

Syntes det var trist å ikke bli møtt med mer empati og tilstedeværelse.

Omtenksom

Lege: Inger Alvilde Ingemann Skrevet

Omsorgsfull og klok lege som både har den kunnskapen som trengs og som setter av tid til å ivareta sin pasient. Hun har vært den viktigste støttespilleren for meg i en svært vanskelig tid.

Smiler og er hyggelig

Lege: Inger Alvilde Ingemann Skrevet

Har hatt henne som fastlege siden hun begynte her på senteret, er veldig fornøyd, kan prate om løst og fast og hun virker å ta mine problemer på alvor og gi meg den beste vurderingen, og i tillegg så er hun jo nordlending, hurra!!

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

Alltid blid og imøtekommende. Flink å lytte, flink faglig. Ved usikkerhet blir man fort sendt videre til utredning. Anbefales på det varmeste. 👍👏