Borkenes Legesenter

Markveien 4 9475 Borkenes

Siste vurderinger av Borkenes Legesenter

Fantastisk lege og medmenneske

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

Har bare fine ting å si om denne dama. Tar seg god tid, er effektiv og tar deg på alvor uansett hvem du er. Viser omsorg og forståelse. Man kan klage på vente tid på time men det viser bare kvaliteten på legen. Hvis du trenger å komme inn akutt lager hun alltid plass til deg. Mye skryt til damene i skranken også.

Helt fantastissk

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

Sidsel er den dyktigste legen jeg har hatt. Hun lytter, ikke arrogant, tar pasientene på alvor, faglig god, men med den minste tvil føler jeg at hun sender pasientene videre til utredning. En meget empatisk dame!!

Meget dyktig og hyggelig lege

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

En meget dyktig lege som lytter og setter seg inn i pasientens situasjon. Anbefales på det varmeste. :)

En lege som virkelig bryr seg!

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

Sidsel er flink å skape tillit, og sette fokus på det som er viktig. Hun er omtenksom og har gode fagkunnskaper. Beste legen jeg har hatt!

Flott fastlege i Kvæfjord.

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

En dyktig ung lege som tar sine pasienter på ramme alvor. Jeg har henne som min fastlege og har bare positive erfaringer gjennom å bli tatt på alvor, møtt med respekt, men like fullt blitt eksaminert om mine erfaringer og oppfatninger og hvor vi etterhvert har kommet frem til gode løsninger. Har også hørt veldig gode erfaringer med henne gjennom mitt arbeid. Synd jeg ikke kan anbefale henne til andre pga fulle lister.