Legetjenesten i Kvæfjord

Kvæfjord Helsehus, Kveldroveien 2 9475 Borkenes

Siste vurderinger av behandlere ved Legetjenesten i Kvæfjord

En dyktig og medmenneskelig lege.

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

Sidsel har vært min fastlege siden hun kom til Kvæfjord.
Hun er en lege som tar sin pasient på alvor og lytter når man prater.
Hun har et utrolig behagelig vesen som gjør et besøk hos henne til en behagelig opplevelse uansett hva det gjelder.
Jeg har bare positive erfaringer med henne,og hun har hjulpet meg med alt jeg har hatt behov for å få hjelp til.

Dyktig dame!

Lege: Inger Alvilde Ingemann Skrevet

Hun er svært lett å kommunisere med, og forsøker å se helhetsbildet av pasienten. Hun ser saken fra pasientens synspunkt, og forklarer årsaken til evt argumenter for/mot. Jeg oppfatter henne som intressert i sakens kjerne og hun tar initiativ til å følge opp pasienten.

Fantastisk lege og medmenneske

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

Har bare fine ting å si om denne dama. Tar seg god tid, er effektiv og tar deg på alvor uansett hvem du er. Viser omsorg og forståelse. Man kan klage på vente tid på time men det viser bare kvaliteten på legen. Hvis du trenger å komme inn akutt lager hun alltid plass til deg. Mye skryt til damene i skranken også.

Helt fantastissk

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

Sidsel er den dyktigste legen jeg har hatt. Hun lytter, ikke arrogant, tar pasientene på alvor, faglig god, men med den minste tvil føler jeg at hun sender pasientene videre til utredning. En meget empatisk dame!!

Kjempeflott og dyktig lege

Lege: Inger Alvilde Ingemann Skrevet

Kjempeflott lege hvor man føler at man blir tatt på alvor og at man kan stole på at den informasjonen og behandling som blir gitt er riktig og den beste. Hun har meget god faglig kunnskap og sjekker opp med en gang hvis det er noe hun ikke er sikker på. Nøler ikke med å henvise videre hvis hun mener det kan være nødvendig og tar seg god tid til pasienten. Kan virkelig anbefale henne til andre som ønsker en blid og hyggelig lege som gjør en GOD jobb.