Legetjenesten i Kvæfjord

Kvæfjord Helsehus, Kveldroveien 2 9475 Borkenes

Siste vurderinger av behandlere ved Legetjenesten i Kvæfjord

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

Alltid blid og imøtekommende. Flink å lytte, flink faglig. Ved usikkerhet blir man fort sendt videre til utredning. Anbefales på det varmeste. 👍👏

Bedre medmenneske skal du lete lenge etter.

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

Har hatt Sidsel som min lege i mange år, blir aldri å bytte lege. Hun er fantastisk god til å lytte og gi meg følelsen av å bli tatt på alvor. Er hun usikker sjekker hun med spesialister og finner raskt svarene hun leter etter. Er ikke sikker på at jeg hadde levd idag hvis ikke Sidsel hadde tatt vare på meg. Evig takknemlig.

Hjertegod og flink!

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

Fantastisk person som lytter til det du har på hjertet. Tar seg tid til å hjelpe, har kunnskap om det meste. Lege som er lett å like og bli glad i.

Veldig fornøyd med henne som fastlege

Lege: Inger Alvilde Ingemann Skrevet

Jeg har en bakgrunn som rusavhengig og er nå i rehabilitering i LAR,men overført til fastlegen. Føler at hun ser meg som menneske,hun har troen på meg. Hun lytter og oppmuntrer. Hun er en meget god støtte. Hun er faglig dyktig. Hvis det er noe jeg skulle ønske var gjort annerledes,så er det at hun hadde gitt meg mer informasjon når jeg fikk påvist lavt stoffskifte. Men helhetlig så er jeg absolutt fornøyd. Vi har god kjemi og jeg føler hun følger meg opp når det trengs.

Fantastisk godt menneske og lege!

Lege: Sidsel Mordt Andreassen Skrevet

Fantastisk lett å prate med, lar deg få tid til å forklare. Forståelsesfull og ekte opptatt av deg som pasient. Er det noe hun er usikker på så er hun ærlig om det. Også finner hun ut av det. Løsningsorientert. Beste legen jeg noen gang har møtt. Håper jeg kan ha henne som lege så lenge jeg trenger lege. Fantastisk dame!