Kommunelegen i Kåfjord

Birtavarre 9147 Birtavarre

Siste vurderinger av Kommunelegen i Kåfjord

5/5

Lege: Arthur Kjelstrup-Olsen Skrevet

En snill og god man som har vært der for meg og familien gjennom tykt og tynt. Gjør det han kan for og hjelpe og nå igjennom systemet for deg.

Flink, men varierende humør

Lege: Lenn Stig Andre Aronsson Skrevet

Varierende humør. Kan være veldig empatisk, vennlig og hjelpsom. Men han kan også være lite imøtekommende og krangle med pasienten. Faglig flink, men litt snar til å trekke konklusjoner. Henviser for lite til spesialister dersom det ikke dreier seg om livstruende tilstander. Forklarer godt om ulike forhold, men er lite lyttende. Tror han blir fort lei om man må komme tilbake pga samme sykdom eller tilstand. Jeg har stor tillit til legen, men blir lei meg når han er lite imøtekommende. Han tar seg god tid når det trengs. Det er likevel lett å merke når han vil at du skal gå.

Kan bli bedre

Lege: Lenn Stig Andre Aronsson Skrevet

Denne legen er meget dyktig gjeldende å stille kjapp diagnose ved akutt oppståtte og alvorlig tilfelle. Ellers er det vanskelig å bli tatt på alvor. Han lytter ikke. Er mest opptatt av å holde "foredrag". Ler av deg når du kommer med andre "forslag". Arrogant og selvgod. Møter meg med en mine som ser "sur" ut. Ubehagelig å gå dit. Føler du er uønsket. Men er snill og bruker god tid på deg når du først kommer inn på kontoret. Hilser med fast og godt håndttrykk. Meget god til å utrede dersom det er ting som kan tyde på ev "mangler" el mulige tilstander.

Varm og tillitsvekkende

Lege: Anita Monsen Pedersen Skrevet

Legen tar seg tid til å lytte, hun er ydmyk og ber om hjelp fra andre og mer erfarne leger dersom hun selv er usikker. Hun er varm og tillitsvekkende og virker flink. Kan trygt anbefales.

Lenn er et menneskelig og imøtekommen lege. En god lege.

Lege: Lenn Stig Andre Aronsson Skrevet

Jeg har hatt Lenn som fastlege rundt 15 år. Han har gitt meg råd ot trøst gjennom en lang og har sykdomsperiode. Hver gang jeg kommer til kontoret blir jeg motatt med et vennlig smil og et fast håndtrykk. Jeg føler meg mye bedre når jeg forlater kontoret hans. Diagnosene stiller han bra og de er i overenstemmelse med Unn da jeg tidligere var mange gang innlagt der. Lenn kan man stole på, han er der for deg og meg.