Kommunelegen i Kåfjord

Birtavarre 9147 Birtavarre

Siste vurderinger av Kommunelegen i Kåfjord

En bauta for folket

Lege: Arthur Kjelstrup-Olsen Skrevet

Arthur Kjelstrup Olsen er en mann av folket, med folket og for folket, en helt i vår hverdag. Store ord for en alle tiders lege. Han bruker sin kunnskap ydmykt og lytter til deg. Er imøtekommende og profesjonell. Han er en bauta for folkehelsa i Kåfjord.

Utålmodig og vanskelig å forstå

Lege: Lenn Stig Andre Aronsson Skrevet

Han er alltid utålmodig. Lite medmenneskelighet å spore. Ser konstant sliten ut men samtidig "gira".
Har en dialekt som er vanskelig å forstå. Gapskratter når det ymtes om norskkurs.

Stabil

Lege: Arthur Kjelstrup-Olsen Skrevet

En mer dedikert lege skal man lete lenge etter. Han har viet sitt liv og virke for kommunens innbyggere. Genuint opptatt sine pasienters ve og vel.

5/5

Lege: Arthur Kjelstrup-Olsen Skrevet

En snill og god man som har vært der for meg og familien gjennom tykt og tynt. Gjør det han kan for og hjelpe og nå igjennom systemet for deg.

Flink, men varierende humør

Lege: Lenn Stig Andre Aronsson Skrevet

Varierende humør. Kan være veldig empatisk, vennlig og hjelpsom. Men han kan også være lite imøtekommende og krangle med pasienten. Faglig flink, men litt snar til å trekke konklusjoner. Henviser for lite til spesialister dersom det ikke dreier seg om livstruende tilstander. Forklarer godt om ulike forhold, men er lite lyttende. Tror han blir fort lei om man må komme tilbake pga samme sykdom eller tilstand. Jeg har stor tillit til legen, men blir lei meg når han er lite imøtekommende. Han tar seg god tid når det trengs. Det er likevel lett å merke når han vil at du skal gå.