Målselv Legetjeneste

Fagerlidal 397 9325 Bardufoss

Siste vurderinger av behandlere ved Målselv Legetjeneste

Lojal, og kunnskapsrik lege

Lege: Tormod Gangsei Skrevet

Jeg har møtt på mye rart oppigjennom årene. Byttet lege på grunn av at jeg ikke stolte på den legen jeg hadde. Fikk Tormod som lege, og etter mye om å men så turte jeg å stole på han også. Det som skjedde da, er helt fenomenalt. Maken til lojal lege har jeg ikke møtt. Han stiller opp, ringer når han sier han skal ringe, tar imot deg med åpne armer, og gjør alt for å finne en god løsning på problemet her og nå. Det være seg om det er psykiske problemer, eller fysiske. Viser i tillegg god forståelse på begge områder. Virker som at han ikke kun tenker sykdom, men tenker på hele bildet. Om det er noe han mener at bør sees på av spesialisthelsetjenesten så er han rask til å henvise.

Lytter ikke

Lege: Tormod Gangsei Skrevet

Trivelig og munter mann, men som lege blir han i mitt tilfelle useriøs. Jeg har slitt daglig i flere år, og alle som kjenner meg vet alt det er meget reelt og utfordrende. Han derimot, gjorde seg opp en mening ved første konsultasjon og lytter ikke til meg. Har heller ikke selv undersøkt skaden.
Følger ikke opp telefonkonsultasjon.

Kvalitetstid

Lege: Nina Kjær Brones Skrevet

Brones er en lege som lytter seriøst, som alltid er omsorgsfull- og oser trygghet. Hun kommuniserer slik at jeg får være med på å finne løsninger. For en dyktig lege! Så heldig jeg er som fikk henne som fastlege. Hun fikk meg sterk ut av en langvarig krisesituasjon.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Nina Kjær Brones Skrevet

.blir tatt på alvor .altid bli og hyggelig .har hat en del problemer i det siste og vil takke for meget god oppfølging

Veldig forståelsesfull lege

Lege: Tormod Gangsei Skrevet

Tormod er nok den mest forståelsesfulle legen jeg noen gang har hatt. Jeg har slitt med psykiske problemer og smerter siden barndommen. Byttet til Tormod for ett år siden, og han tok med en eneste gang grep om situasjonen og henviste meg til de rette plassene. Kan med hånda på hjertet si at jeg nok ikke hadde vært til stede i dag om det ikke var for han. Anbefales til alle!