Legetjenester i Kautokeino

Sarritluodda 2 9520 Kautokeino

Siste vurderinger av behandlere ved Legetjenester i Kautokeino

Trygg og god

Lege: Synne Lofstad Skrevet

Hun ser og lytter til deg,alltid i veldig godt humør,et veldig behagelig menneske.rask og henvise deg videre om du trenger andre behandlinger.

God og lyttende lege

Lege: Siriann Gulsrud Skrevet

Føler alltid at hun tar pasienten på alvor. Spør gode spørsmål, og tar seg tid å lytte. En lege jeg er godt fornøyd med, og bytter ikke.

Ydmyk og dyktig

Lege: Siriann Gulsrud Skrevet

En virkelig dyktig lege som er veldig ydmyk og lyttende til sine pasienter. Og er veldig løsningsorientert og snar med å ta pasienten på alvor. Hun er meget dyktig til å følge opp sine pasienter med hensyn til diagnose-henvisning-innleggelse osv...Vil anbefale henne på det varmeste til alle i hennes lege område. Stor respekt.

flinkeste som jeg har opplevd

Lege: Siriann Gulsrud Skrevet

Jeg synes hun er en meget dyktig lege, løsningsorientert og meget sta på en positiv måte, må bare si takk for hun er slik hun er :)

Legen som tror at alle er tunghørte

Lege: Siriann Gulsrud Skrevet

Hadde ho som fastlege, men måtte bytte fordi legen nærmest gjorde meg tunghørt: hun snakket alltid så høyt at jeg knapt fikk frem det jeg hadde kommet for. Dessuten var ho "allviter" ang helsen min, noe som jeg mislikte sterkt. Ellers ok, anbefales for de som er tunghørte.