Lakselv Legestasjon

Helsetunveien 4 9700 Lakselv

Siste vurderinger av behandlere ved Lakselv Legestasjon

Relativt god kunnskap, men veldig lite empatisk og til tider faktisk frekk og hånende

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Jeg har vært hos Einar 3 ganger i November og 2 ganger i Desember på grunn av alvorlig hjernerystelse som har vart i 8 måneder, og bytter nå fastlege.

Han var alltid uempatisk og litt småfrekk i tonen, men jeg valgte å se forbi det. Siste gangen jeg var hos han hadde jeg med kjæresten min fordi jeg var så liten (på grunn av hjernerystelsen). Han var direkte frekk mot både meg og kjæresten min, og spurte på et tidspunkt kjæresten min om «Hun også trenger psykolog» på en tullete og frekk måte.

Dette var bare det verste av flere eksempler. Han ba meg for eksempel en gang om å kjappe meg, etter han hadde kalt meg inn 10 min for sent, så jeg ikke skulle «stjele av lunsj tiden til damene» (sykepleierne).

Sier aldri god bedring, er aldri særlig hyggelig generelt. Ikke tar han meg særlig seriøst heller. Nå har jeg fått nok. Styr unna.

funker sikker for noen

Lege: Elisabeth Nøstvold Skrevet

virket veldig snill å grei i starten helt til jeg oppdaget at lite blir gjort å det meste blir glemt. har måtte betale for mange telefontimer hvor jeg aldri ble ringt opp og e-konsultasjon hvor hun ikke svarer på det jeg spør.

kunne skrevet mye dårlige ting hær men ser hun har fått dårlig kritikk av flere å lar det tale for seg

God og lyttende lege

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Min mann og jeg har gått til Dr. Bøhmer i noen år nå. Han er høflig og hyggelig. Meget faglig dyktig og oppdatert. Jeg føler meg sett.
Takk for den gode jobben du gjør, Einar Alexander Bøhmer!

Meget dyktig fastlege

Lege: Elisabeth Nøstvold Skrevet

Utrolig kunnskapsrik og flink fastlege.
Lytter til pasient
Anbefales
Rett og slett knakende god lege

Skuffende

Lege: Elisabeth Nøstvold Skrevet

Legen holder ikke avtaler og er ofte utilgjengelig. Får ikke følelsen av trygghet eller at legen bryr seg. Den verste fastlege opplevelsen jeg har hatt. Anbefales ikke.