Jørn Günther Gregersen

Lakselv legestasjon

Helsetunveien 2 9700 Lakselv
Jørn Günther Gregersen er en av 5 fastleger i Porsanger

Siste vurderinger av Jørn Günther Gregersen

Veldig dyktig og flink lege

Gregersen er en fantastisk flink og hyggelig lege. Han ar deg på alvor og lytter til ditt problem. Korrekt opptreden og formell der det er nødvendig. Rask og henvise videre om dette er nødvendig. Veldig god og trygg fastlege. Trygghet og bli tatt på alvor er en stor styrke hos han. Glad det finnes slike faglig og menneskelig dyktige leger.

Veldig fornøyd

Opplever god og effektiv service, informasjon og oppfølging hos Dr. Gregersen. Han har god oversikt og henviser videre om nødvendig. Et pluss er at han er flink med barn.

Helt ok

Jørn har vært min fastlege i noen år. Har er faglig flink og viser forståelse og forsøker absolutt å hjelpe. Altså e helt ok lege. Svakhetene hans er vel at han kan virke noe overfladisk uten å mene å være det.

Jørn er en flink lege

Jørn er en erfaren lege som jeg føler skaper trygghet for meg.Opplever at han er lett tilgjengelig når trenger helsehjelp. Han lytter til det jeg har å si og er veldig fin og prate med.

Han er en lege jeg stoler på !

Jeg har hatt Dr.Gregersen som fastlege over mange år. Han er rask og effektiv på alle måter - som trolig også kan oppfattes negativt for de med et langsommere tempo og sarte nerver. Han følger opp avtaler og meget rask med søknader videre i sykehushiarkiet. Jeg og min familie er fornøyd med han som fastlege.