Jørn Günther Gregersen

Helsetunveien 2 9700 Lakselv
Jørn Günther Gregersen er en av 4 fastleger i Porsanger

Siste vurderinger av Jørn Günther Gregersen

Alltid til å stole på.

Fantastisk lege som sitter inne med mye kunnskap både faglig og menneskelig. Er så glad for at jeg har han som fastlege. Han har hjulpet meg slik at jeg i dag står i 100% jobb. Hadde det ikke vært for den hjelp jeg har fått hadde jeg nok ikke vært der jeg er i dag. Svært takknemlig for dette. Meget hyggelig og imøtekommende selv i en meget krevende arbeidssituasjon for leger som er i Porsanger kommune. Står som en klippe. Hadde det ikke vært for Gregersen hadde det vært meget dårlig stelt her i kommunen.

Uinteressert

Satte meg på medisiner og så ble jeg glemt. Ingen oppfølging når jeg fikk nye timer. Skulle bare fortsette på samme medisin. Virker stresset og uinteressert i deg som menneske/pasient. Byttet fastlege etter denne erfaringen.

Beste legen ever!

Han flink lege, forståelsesfull,følger meg alltid opp! Effektivt og flink ,føler at min helse er ivaretatt på beste måte !

Veldig fornøyd

Opplever god og effektiv service, informasjon og oppfølging hos Dr. Gregersen. Han har god oversikt og henviser videre om nødvendig. Et pluss er at han er flink med barn.

Helt ok

Jørn har vært min fastlege i noen år. Har er faglig flink og viser forståelse og forsøker absolutt å hjelpe. Altså e helt ok lege. Svakhetene hans er vel at han kan virke noe overfladisk uten å mene å være det.