Jørn Günther Gregersen

Helsetunveien 2 9700 Lakselv
Jørn Günther Gregersen er en av 6 fastleger i Porsanger

Siste vurderinger av Jørn Günther Gregersen

Uinteressert

Satte meg på medisiner og så ble jeg glemt. Ingen oppfølging når jeg fikk nye timer. Skulle bare fortsette på samme medisin. Virker stresset og uinteressert i deg som menneske/pasient. Byttet fastlege etter denne erfaringen.

Beste legen ever!

Han flink lege, forståelsesfull,følger meg alltid opp! Effektivt og flink ,føler at min helse er ivaretatt på beste måte !

Veldig dyktig og flink lege

Gregersen er en fantastisk flink og hyggelig lege. Han ar deg på alvor og lytter til ditt problem. Korrekt opptreden og formell der det er nødvendig. Rask og henvise videre om dette er nødvendig. Veldig god og trygg fastlege. Trygghet og bli tatt på alvor er en stor styrke hos han. Glad det finnes slike faglig og menneskelig dyktige leger.

Veldig fornøyd

Opplever god og effektiv service, informasjon og oppfølging hos Dr. Gregersen. Han har god oversikt og henviser videre om nødvendig. Et pluss er at han er flink med barn.

Helt ok

Jørn har vært min fastlege i noen år. Har er faglig flink og viser forståelse og forsøker absolutt å hjelpe. Altså e helt ok lege. Svakhetene hans er vel at han kan virke noe overfladisk uten å mene å være det.

Jørn er en flink lege

Jørn er en erfaren lege som jeg føler skaper trygghet for meg.Opplever at han er lett tilgjengelig når trenger helsehjelp. Han lytter til det jeg har å si og er veldig fin og prate med.

Han er en lege jeg stoler på !

Jeg har hatt Dr.Gregersen som fastlege over mange år. Han er rask og effektiv på alle måter - som trolig også kan oppfattes negativt for de med et langsommere tempo og sarte nerver. Han følger opp avtaler og meget rask med søknader videre i sykehushiarkiet. Jeg og min familie er fornøyd med han som fastlege.

Nedlatende

Hadde han som fastlege for endel år siden. Men var ikke mange timene der. Opplevde han som nedlatende, frekk, overlegen, humørsyk.... etc. Hadde en oppførsel som jeg overhodet ikke forventer å bli møtt av hos en lege,

Uperson, frekk og overfladisk

Hele familien har hatt Jørn som fastlege en liten stund, men byttet fortere enn svint. Uinteressert, overfladisk, frekk og vanskelig er vår oppfatning. Har vært fornøyd med alle våre leger tidligere, men Jørn vil vi aldri tilbake til! Never!!

En lege som følger opp meg som pasient.

Har hatt Jørn G. Gregersen som fastlege i flere år,og er kjempefornøyd.
Han følger meg opp hele tiden og har alltid noen positive ord å komme med selv om ikke helsa er like bra bestandig.
Jeg har tillit til han og stoler på at han gir meg ærlig informasjon om min helsetilstand. Han er også tilgjengelig for meg når jeg har behov for å kontakte han og det er sjelden han ikke er tilstede for pasientene sine.