Jørn Günther Gregersen

Autorisasjon (1998)

Jørn Günther Gregersen er en av 7 fastleger i Porsanger

Siste vurderinger av Jørn Günther Gregersen

Dyktig lege som noen gang har litt liten tid

Har vært min fastlege i mange år.
Hører stortsett på mine plager og jeg føler meg godt ivaretatt. Veiledet meg igjennom kreft, CFS, deprisjon å kronisk smerte. Har desverre opplevd at han ikke hører på meg og/eller har dårlig tid. Det må kunne tåles når han er kommune lege og et menneske.

Lite kunnskap og mye tullprat.

Hadde ham som fastlege i flere år, da han var en av de som faktisk har holdt til og holder til i Lakselv. Kun derfor. Har en del spesialister runt meg ham overhode ikke klarte å holde følge med. Hverken i forhold til min sykdom eller kunnskapen deres, les; relativt enkle epikriser. Fikk inntrykk av at han var mer en psykolog enn en fysisk allmennpraktiserende lege. Joda han forsto alt hva jeg følte, var høflig og forklarende. Men vi kom jo ingen vei. Hverken med det som var jobben hans å ta tak i eller den samlede enhetsbasen han skulle være for meg ift spesialister. Rett og slett en lege med bare en masse tullprat hvor ingenting skjedde aktivt. Veldig lite effektiv. Veldig lite konstruktiv.

Uinteressert og nedlatende

Han viste liten interesse for meg og mine helseproblemer. Han var nedlatende og snakket til meg som om jeg var et lite barn som ikke forstod noen ting. Mulig han er flink teoretisk, men jeg opplevde han ikke som flink med mennesker.

Alltid til å stole på.

Fantastisk lege som sitter inne med mye kunnskap både faglig og menneskelig. Er så glad for at jeg har han som fastlege. Han har hjulpet meg slik at jeg i dag står i 100% jobb. Hadde det ikke vært for den hjelp jeg har fått hadde jeg nok ikke vært der jeg er i dag. Svært takknemlig for dette. Meget hyggelig og imøtekommende selv i en meget krevende arbeidssituasjon for leger som er i Porsanger kommune. Står som en klippe. Hadde det ikke vært for Gregersen hadde det vært meget dårlig stelt her i kommunen.

Uinteressert

Satte meg på medisiner og så ble jeg glemt. Ingen oppfølging når jeg fikk nye timer. Skulle bare fortsette på samme medisin. Virker stresset og uinteressert i deg som menneske/pasient. Byttet fastlege etter denne erfaringen.