Jørn Günther Gregersen

Helsetunveien 2 9700 Lakselv
Jørn Günther Gregersen er en av 6 fastleger i Porsanger

Siste vurderinger av Jørn Günther Gregersen

Beste legen ever!

Han flink lege, forståelsesfull,følger meg alltid opp! Effektivt og flink ,føler at min helse er ivaretatt på beste måte !

Veldig dyktig og flink lege

Gregersen er en fantastisk flink og hyggelig lege. Han ar deg på alvor og lytter til ditt problem. Korrekt opptreden og formell der det er nødvendig. Rask og henvise videre om dette er nødvendig. Veldig god og trygg fastlege. Trygghet og bli tatt på alvor er en stor styrke hos han. Glad det finnes slike faglig og menneskelig dyktige leger.

Veldig fornøyd

Opplever god og effektiv service, informasjon og oppfølging hos Dr. Gregersen. Han har god oversikt og henviser videre om nødvendig. Et pluss er at han er flink med barn.

Helt ok

Jørn har vært min fastlege i noen år. Har er faglig flink og viser forståelse og forsøker absolutt å hjelpe. Altså e helt ok lege. Svakhetene hans er vel at han kan virke noe overfladisk uten å mene å være det.

Jørn er en flink lege

Jørn er en erfaren lege som jeg føler skaper trygghet for meg.Opplever at han er lett tilgjengelig når trenger helsehjelp. Han lytter til det jeg har å si og er veldig fin og prate med.