Einar Alexander Bøhmer

Autorisasjon (2012)

734 av 1500 (Husebyskogen Medisinske Senter)
174 av 480 (Lakselv Legestasjon)

Einar Alexander Bøhmer er en av 603 fastleger i Oslo
Einar Alexander Bøhmer er en av 7 fastleger i Porsanger

Siste vurderinger av Einar Alexander Bøhmer

Tar meg på alvor

Jeg var redd fastlegen ikke skulle tro på meg når jeg kom med mine plager. Tver imot, Einar har tatt dette på alvor. Han oppfordret meg til å ha flere timer med han fremover for å følge opp saken, og jeg syntes dette viser arbeidsvilje og innsats. Jeg føler meg sett.

Arrogant og nedlatende

Når man kommer til legen er det for at man er syk eller skadet. Da forventer man å bli møtt med empati og vennlighet. Denne mannen opplevde jeg som sur, arrogant og nedlatende. Han var lite behjelpelig og jeg følte at han tråkket på min troverdighet.

Trygg og nøye

Veldig fornøyd med besøket mitt hos Mr. Bøhmer. Flink å sy sting og nøye med behandling for å unngå infeksjon i såret. Informativ i fremgangsmåten av behandling og hvorfor han gjør som han gjør. Imøtekommende og trivelig, følte meg i trygge hender!

Uinteressert og overfladisk

Brukte Bøhmer i mangel av egen fastlege for å fjerne sting. Utførelsen bar preg av tilfeldigheter, jeg fikk betennelse i såret og måtte ha gjentatte besøk på sykehus for sårbehandling. Hold avstand til denne legen.

Denne legen bør du styre unna!

Lite lyttende og lite tilbakemeldinger. Hadde ingen spesielle kommentarer til indikative prøvesvar og ingen forslag til behandling av klare symptom. Fikk beskjed om å komme tilbake om 6-12 mnd for en ny sjekk. Har gått over i det private helsevesenet for videre oppfølging. Han er sikkert ikke like dårlig i alle tilfeller, men jeg ville ikke tatt sjansen!