Einar Alexander Bøhmer

Husebyskogen Medisinske Senter, Lakselv Legestasjon

Autorisasjon (2012)

1071 av 1500 (Husebyskogen Medisinske Senter)
58 av 480 (Lakselv Legestasjon)

Husebyskogen Medisinske Senter
Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Einar Alexander Bøhmer er en av 567 fastleger i Oslo
Lakselv Legestasjon
Porsanger kommune Legestasjonen 9700 Lakselv
Einar Alexander Bøhmer er en av 5 fastleger i Porsanger

Siste vurderinger av Einar Alexander Bøhmer

Dårlig

Burde ikke jobbe som lege. Klarer ikke å lytte til pasientene sine, og feier bort bekymringer som pasienten har. Jeg og samboeren har begge han som fastlege, og begge har opplevd det som ubehagelig å være hos han de få gangene vi har vært der.

Avvisende og uhøflig

Jeg har aldri opplevd noe slikt før. Min fastlege er på ferie og dermed ble jeg satt opp hos Einar. Ønsket å bli henvist til en gynekolog etter flere måneder med helseplager. Han svarte "javel", og svarte med at undersøkelser kan bli tatt hos en vanlig fastlege. I 10 minutter måtte jeg forklare hvorfor det var viktig for meg å bli henvist og at jeg har slitet med store plager og smerter, men han var veldig avvisende og svarte med at jeg kaster bort tiden hans. Etter mye krangling godkjente han å henvise meg, men sa etter det at den mest sannsynlig skulle bli tatt i retur fordi det ikke var seriøst nok.

Skulle også ta opp et annet problem jeg hadde, men det ønsket han ikke å lytte til. Da svarte jeg med at det er 5 minutter igjen av samtalen. Igjen så tok han det overhode ikke seriøst, og ba meg komme tilbake en annen dag og la på røret veldig fort.

Utrolig skuffende og frustrerende, og jeg håper ikke flere må gjennomgå så mye trøbbel for å bli lyttet til.

Svært dyktig

Einar Bøhmer er uvanlig kunnskapsrik og hjelper deg i større grad enn andre leger. Vi er svært fornøyd med Einar som vår fastlege.

Rolig, allsidig og faglig dyktig lege

Einar Bøhmer er fastlegen til meg og min datter. Vi er svært fornøyd og synes han alltid tar seg god tid og har glimt i øyet.
Han var veldig flink med vår datter på 3 år. Han lytter og kommer med gode råd og er løsningsorientert. Når jeg selv har legetime synes jeg også det er bra at han tørr å stille faglige gode kritiske spørsmål og ikke bare samtykker. Det er det som gir de beste resultater. I starten hadde han ikke så mange tilgjengelige timer, men nå er han lett å få time hos og ringer opp med resultater på prøver med en gang. Kan varmt anbefales!

grei og faglig seriøs

Jeg synes legen er grei, vennlig, tilgjengelig, faglig seriøs, reflektert. Han har en åpen folkelig kommunikasjonsstil som jeg opplever tillitsvekkende. Etter min mening skal en god allmennlege være sånn.