Lakselv Legestasjon

Porsanger kommune Legestasjonen 9700 Lakselv

Siste vurderinger av behandlere ved Lakselv Legestasjon

Blid, høflig og dyktig

Lege: Peter Elias Engström Skrevet

Han er meget dyktig - og han «ser» deg. Føler meg trygg. Beste legen jeg har opplevd. Så synd han slutter her i kommunen, vil bli savnet av mange

Svært dyktig

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Einar Bøhmer er uvanlig kunnskapsrik og hjelper deg i større grad enn andre leger. Vi er svært fornøyd med Einar som vår fastlege.

Hyggelig,høflig, grundig og kunnskapsreik

Lege: Peter Elias Engström Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt siden ordningen ble innført! Føler alltid å bli tatt på alvor, kunnskapsrik og aldri redd for å henvise videre eller lese seg opp på ting han er usikker på!! Håper jeg får beholde ham i mange år fremover!!

Dyktig lege som noen gang har litt liten tid

Lege: Jørn Günther Gregersen Skrevet

Har vært min fastlege i mange år.
Hører stortsett på mine plager og jeg føler meg godt ivaretatt. Veiledet meg igjennom kreft, CFS, deprisjon å kronisk smerte. Har desverre opplevd at han ikke hører på meg og/eller har dårlig tid. Det må kunne tåles når han er kommune lege og et menneske.

Rolig, allsidig og faglig dyktig lege

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Einar Bøhmer er fastlegen til meg og min datter. Vi er svært fornøyd og synes han alltid tar seg god tid og har glimt i øyet.
Han var veldig flink med vår datter på 3 år. Han lytter og kommer med gode råd og er løsningsorientert. Når jeg selv har legetime synes jeg også det er bra at han tørr å stille faglige gode kritiske spørsmål og ikke bare samtykker. Det er det som gir de beste resultater. I starten hadde han ikke så mange tilgjengelige timer, men nå er han lett å få time hos og ringer opp med resultater på prøver med en gang. Kan varmt anbefales!

Dette er en Pluss-tjeneste.